بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

چگونه عضو شویم؟


یعنی من بفهمم کدوم خراب شده ای به شماها مدرک داده خودم میرم درشو گِل میگیرم. بابا کشتید خودتونو. از مرام جون یاد بگیرید که همون بار اول عضو شد و متن گذاشت (البته مرام جون عنوان یادت رفته ها!) اون وخت شما قوزبیتا نتونستید یه کار به این سادگی رو انجام بدید. واقعا که.

اون جیگیل رو بگو که ظهری به من زنگ زده میگه فافا یادت رفته اسم یکی از بچه ها رو بنویسی (حالا در نظر بگیرید گوشی ته حلقشه داره با من حرف میزنه!) میگم کی رو در نظر نگرفتم؟ من که اسم همه رو نوشتم. باز با همون پُزیشن گوشی ته حلق میگه نه اسم مرام جونو ننوشتی. میگم چرا بابا نوشتم چشاتو وا کن بشمار. اون وخت برگشته می گه آخه ما هشتاییم!!!!!! تو اسم هفتا رو نوشتی!!!!!! یعنی تو اون روحت که بعد از هفت هشت سال یه بار ما رو نشمردی. ترسیدی کم بشیم؟


مرام جون تو دیگه نخون چون بلدی من برای این خنگولکا توضیح میدیم:

1- تشریف مبارکتونو میبرید تو یاهو یا جیمیلاتون.

2- تقه مرحمت میکنید روی ایمیل دعوت نامه. اگه تو باکس نبود قبول زحمت کنید یه سر به اسپم بزنید.

3- ایمیل مذکور را باز کرده متن فارسی سلیس و روان و کاملا خوانا را تا ماتحتش بخونید و اجرا کنید.

4- وارد بلاگ اسکای میشید که میدونم براتون غریبه ولی دزد نمیبرتون برید تو.

5- مشخصات رو طبق قرارمون با اسم های نیک نیم پر کنید.

6- مجداد وارد محیطی می شوید که باید اسم وبلاگو انتخاب کنید و دکمه مدیریت وبلاگ را بفشارید (آههههه .... خدای من چقدر سخت است!)

7- بنویسید همون جا که میشه نوشت. عنوان هم یادتون نره

8- یستردی؟؟؟؟؟


الهی من قوربون مرام جون بشم که انقدر باهوشه. مرام جون اگه تو این جمع رفیق رفقا نبودی، همشونو میدادم یه خروس قندی میگرفتم. فقط به خاطر گل روی ماهت تحمل می کنم.


سوالی بود ما در خدمتیم.

قوربون همگی. ماچچچچچچچچ


پ.ن: عیال جون بابت عکسا هم تشکر می کنیم. مرسیییییییی