بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

خیلی دوره!

خیلی دوره ... خیلی دوره .... با آهنگ بخونید! سلام علیک. آزادی خیییییییلیییییییییی دوره ! حالا بذارید آریشو بیاد اگه جای دیگه پیدا نکردیم آخرش پیشنهاد جیگی جون و اجرا میکنیم که دلش نشکنه!   

واقعا که منم با مرام جون موافقم باز پچ پچای دونفره ، موش بخوره شماهارو که این کارا رو میکنید.

قرار

سلااااام دوستای گلم. 

منم خبرا رو میدونم ولی قراره به روی خودم نیارم و 8 دی ذوق زده بشم 

بگگم؟ بگگگگم؟ 

بچه ها در مورد قرار8دی و اینکه کجا بریم پیشنهاد بدبد دیگه. 

پیشنهاد من کارتینگه ورزشگاه آزادیه. هم کافی شاپ داره هم فست فود. محیطشم خیلی خوبه. خلوتم هست هرچقدر بشینیم کسی بهمون کار نداره. پینت بال و کارتینگ هم هست. کلی هم آقا داره( قابل توجه مجردا) 

مدیر اونجا همکار پ... . گفت بهش بگم اونروز هواتونو داشته باشه.من گفتم نگه که ناشناس باشیم هرکاری خواستیم بکنیم

نظر بدید.

man dahanam mohkame

salam eshghae man

azize delam maram junam in che harfie kodum bi marefati shomaha ke khabar nadashtid golam.

va zemnan raje be khabara khob chekar konam nake man dahanam kheili mohkame va hichi azash dar nemiad nemishe goft inam be khatere inke shomaha un ruz koli khabarae khub khub dashte bashid beshnavid vagar na hamin alan hamaro migoftam vali age bedunidddddddddddd che khabaraei uuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

busssssss

برا سمی جون

سلام به گلای خوبم 

عزاداریهاتون قبول 

سمی جون واقعا شرمنده که ما انقد بی معرفتیم انشالاه خدا رحمتشون کنه ایشالاه خدا عمر با عزت به مامان بابات بده بوس بوس 

الهی صاحب خبرا بترکن که نیان خبرارو به یکی بدن به یکی ندن فافاجون اینجا رو راه انداخت که ۲ به ۲ پچ پچ نکنیم حرفامون ۷تایی باشه  

الهی سمی مورچه گازت بگیره تا دیگه دوستاتو تو خماری نذاری 

به امید دیدار هرچه زودتر

خبرررررررر خبررررررر

سلاااااااااااااااااممممممممم دوست جونااااااااااام 

خوبییییییید؟ 

دلم براتون یه عالمه تنگولیدهههههه :( 

بچه ها جون من یه عالمه خبرای خوب خوب دارم ولی صاحب خبرا بهم گفتن نگو خودمون میخوایم بگیم منم الان فقط چون رو دلم نمونه اومدم بگم که همتون از فضولی بترکید. تازشم نمیگم صاحب خبرا کی هستند که سراغ اونا هم نرید. 

آخیشششش چه حالی میده همتون تو خماری بمونید تا ۸ دی. 

دوستووووون دارم

mamnunam

salam bacheha junam

delam baratun kheili tang shode 

babate payame tasliatetun ye donya mamnunam khoda hame raftegane shoma ro biamorze va hamishe hamatun shad bashid va gham nabinid

dusetun daram

تسلیت به سمی جون

سلام بچه ها جون.  

سمی جون از شنیدن خبر فوت عمو و شوهر خالت واقعا متاسف شدم. تسلیت میگم عزیزم، خدا رحمتشون کنه و شرمنده واقعا که ما بی خبر بودیم. ایشااله بقای عمر مامان و بابا باشه، مراقب خودت باش جیگرم.   

سمی عزیزم از صمیم قلب بهت تسلیت میگم

سلام دوستای گلم.

سلام سمی عزیزم. واقعا متاسفم. از صمیم قلبم بهت تسلیت میگم عزیزم ان شالاه از این به بعد خبر شادی و سلامتی باشه گلم.

ببخش که بی خبر بودیم!!!!!! شرمندم

مراقب خودت باش خوشگلم.

بوسسسس

خبر از سمی جون

سلاااااااااام 

واسه ی دیدن شما بیقرارم. 

بچه ها من دیروز زنگیدم به سمی جون. متاسفانه عموش فوت کردن. فکر کنم فردا چهلمشون باشه. 

البته چند روز بعد از فوت عموش شوهر خالش هم فوت کردن. 

خلاصه سمی حسابی گرفتار بوده که خبری ازش نبوده. 

من از اینجا باز هم به سمی عزیزمون تسلیت میگم. انشالله خدا عمو و شوهر خالشو رحمت کنه.  

منم خوبم دوستای گلم. ایشالا که 8دی هممون بتونیم بیایم و حالشو ببریم

آخ جونمی جون دمت گرم خانم دکتر جونم

سلام به همه جیگرای خودم

دوست جونا خوبید؟ دماغتون چاقه؟

عزاداری همه قبول باشه ان شالاه. من که اگه خدا قبول کنه واسه همتون دعا کردم.

واقعا ایول خانم دکتر جون دست گلت درد نکنه که بالاخره روز قرار رو هماهنگ کردی جیگرم. آره دیگه از صبح با هم باشیم عالیه(البته امیدوارم خودم بتونم)

خانم دکتر دیگه چیزی نمونده طاقت بیار جیگرم. باز داریم همگی ۷ تایی دور هم جمع میشیم. یادش بخیر انگار همین دیروز بود(بهمن پارسال) که همدیگرو دیدیم و فافا جون پایه این وبلاگ رو ریخت. واقعا عمر چه زود میگذره ها!!!!!

دوستون دارم.

واسه دیدن همتون لحظه شماری میکنم مخصوصا واسه دیدن آریشوی خودم

بوسسسسسسسسسسسسسسس