بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

آمین

خدایا! به آنان که عکس ما را نمی فرستند یک هفته اسهال مکرر عنایت فرما.

آمین

عکس بفرس

جیگیییییییییییییییییییییییییی عکسا رو بفرس

عکس

جیگی عکساااااااااااااااااااااااااااااا 

ای ....

مخصوص آریشوی خویم

سلام جیگری تولدت مبارک خوشگلم ایشالاه هر سالت پربارتر از سال قبل باشه. 

ببخشید با ۲روز تاخیر شد کامپیوتر نداشتم شماره تلتم که عوض شده نداشتم.بوس بوس 

به دلم می گم این همه روزو شب یادش نکن...دلم  میگه دیوونشم تو هم فراموشش نکن

تولد تولد تولدت مبارک

مبارکههههههههههههههههههههههههههه.سلام ارین جوننننننننم. قربونت برم عزیزم تولدت مبارک. ایشالا که همیشه شادو سالمو موفق باشی جیگرم.  

 

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر / به جز دلواپسی ها با تو باشد . . .

تولدت مبارک   

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت را با دوستانت بشمار نه با  تعداد شمع های روی کیک تولدت

بمناسبت تولد آریشوی عزیزم

تولد تولد تولدت مبارک        مبارک مبارک تولدت مبارک 

 

عزیز دلم، آریشوی عزیزم، تولدت هزاربارمبارک از ته دلم برات آرزوی بهترین لحظه ها رو درتمام طول عمرت دارم همراه با سلامتی عزیزانت.

تولدت مبارک آریشوی عزیزم

سلام آریشو جونم

تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــزم

خوشگل خانوم ایشالله هر جا هستی شاد باشی و زندگیت پر از شادی و عشق و حال و هول باشه :دی

قوربونت بشم کاش زودتر ببینیمت.

دلمون برات یه ذره شده. انقد (.)

بوس

موضوع بندی

سلام دوست خوشگلام.

خوبین؟ 

کی جمعه میشه یعنیییییییییی؟ دلم براتون یه ذره است.

بچه ها جون امروز یه چیز جدید تو وبلاگ گذاشتم. اونم موضوع بندیه.

یعنی شما هر مطلبی که میذارید اون پایین مشخص می کنید تو چه موضوعیه.

من چند تا موضوع گذاشتم که می تونید از همونا استفاده کنید ولی اگه خواستید خودتونم می تونید موضوع جدید اضافه کنید. برای اضافه کردن موضوع جدید هم همین کنار نوشته موضوع بندی یادداشت ها. برید اونجا و اضافه کنید.

پس لطفا بعد ازین هر چی نوشتید موضوعشم بذارید.

ممنون

آخ جوننننننننننننننننننننننننننننننن

سلام جیگراااااااااااااااااااااا

آخ جونمی جونننننننننننننننننن بالاخره هماهنگ شدیم.

 مرام جونم این حرفا چیه کسی دنبال مقصر نیست که . اگه خیلی با خشانت برخورد کردم از همه عذر میخوام. دوستای گل خونم کم شده بود دلم تنگ بود خشن شدم 

با نظر فافا جون موافقم. میخواید با ایمیل هماهنگی ها رو انجام بدیم ببینیم کی چی بیاره؟ ساعت چند اونجا باشیم و این حرفا.

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

قرار نهایی شد

سلام خانوم خوشگلا

خوبین؟

اینم از جواب من و سمی جون

پس قرار شد برای 22 همون پارکی که گفتید

فقط موضوع اینه که من آدرس پارکو ندارم.

اگه همه اوکی اوکی بودن و دیگه هیچ حرفی نبود بریم سراغ اینکه کی چایی بیاره و کی زیر انداز و این حرفا.

دکی جون تو آدرسو داری. قشنگ توضیح بده ببنم کجاست.

خوب دیگه ایشالله زودتر همدیگرو ببینیم

می بوسمتون