بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

دوستون دارم

سلامممممممممممممممممممممممممممم

سلام جیگرااااااااااااا

سلام عشقایی من

سلام مخصوص واسه فافا جون و خانوم دکتر گل که جواب میدن.

خانوم دکتر مجدد عیدت مبارک. فافا جون راست میگه واسه ما هم که عیدی نگه داشتی؟؟؟؟؟؟

وایییییییییییییییی آخ جون عیدی سید

فافا جون یعنی نمیدونی چقد دوست دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عاشق این اعتماد به نفستم. مطمئنم که عالی درس میدی. تو از هیچی هم میتونی درس بدی من تو رو میشناسم

التماس دعا عسیسم

دوستون دارم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسییییییییییییییییییییی جیگرا

سلاااااااااااااااااااااااام دوست جونام

هورااااااااااااااااااا بالاخره نوشتید

خانوم دکتر جوووووووووووووووووووونم عیدت مبارک عزیزم. آره واقعا باید میومدیم خونتون یا حداقل زنگ میزدیم. من که واقعا بیشعورم میدونم خودم. خاک تو سرم. شما ببخش خانوم دکتر. ما رو محروم نکن. ما رو از درگاه خود نرون. ما رو برا خودت نگه دار. ما (یعنی من) گه خوردیم. تو نذار تو این منجلاب فرو بریم. تو نذار بیچاره تر بشیم. تو برامون ازون سبد گندهه عیدی نگه داشتی؟ نگه دار.ما میایم بالاخره خونتون. نیایم خونتون خودت میای پیش ما برامون نگه دار خانوم دکترِ واجب، باشه؟؟؟

آره خانوم دکتر من منظورم همونی بود که شما گفتی. ازین هفته باید شروع کنیم که برسه به آخر آذر بلکن یه جمع بندی بشه که من میدونم آخرشم هیچ روزی جور نمی کنیم تا خود آریشو بیاد بگه من فقط همین یه روزو وقت دارم ما هم عین بز میگیم باشه همون یه روز که تو میگی. حالا اگه نشد؟؟؟ من اسممو میذارم ننه سکینه

عیال جووووووووووووووووووووووووون مهربوووووووووووووووووووووون دوست داشتنی و ناز و خوشگل خودم مرسیییییییییییییییییی نوشتی برام. مرسی خوشگله. خوب من منظورم همون بود دیگه. باید یه غری بزنم تا این جماعت بیان اینجا دیگه. دیگه به همه زبونا امتحان کردم جواب نداد به این زبون جواب داد :دی عیال خوش به حالت مورد لطف و مرحمت و توجه مالی و معنوی خانوم دکتر قرار گرفتی. ما رو یه سفارش بکن. وقتی میری دم اون سبد گنده سبزه ما رو از یاد نبر عیال جون. ما دوستاتیم. درسته ترد شده از درگاه رحمتیم ولی دوستاتیم. 

بقیه دوستان که خودشون میدونن کین البته سمی استثنا داره و خودم باهاش چتیدم فقط اون بقیه دوستان که دیگه خودش میدونه تا رسواتر نشده بیاد بنویسه. بنویس

مرام جوووووووووووووووون عاشق تو هم هستم شدید. اون دخترتم که موش بخورش خیلی دوسش دارم. دلم براش تنگ شده.

آریشو هم اصلا اینجا رو باز نمی کنه!!!! :(

سمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جونم خوفیییییییییییییییییییییییییی؟ الهی فدات شم


خوب دوست جونا من فردا میرم مشهد

خدافظ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب باشه. دعا هم می کنم براتون. ولی شماها هم دعا کنید برام. یه دوره است که من هیچی بلد نیستم و باید برم اون هیچی رو به ملت یاد بدم. تو رو خدا دعا کنید. خیـــــــــــــــــــــلی 

بوس

فافا جون دلخور شده

سلام بچه هاجون عزیز و جیگر خودم.  

فافا جون قربونت برم من، آخه تو چرا دلخوری بعد از احوالپرسی 8 آبان که کردی، 10 آبان که تولد من بود همه پیام گذاشته بودن. بعد از پیام 13 آبان هم که از آریشو خبر داده بودی ، تو جواب ایمیل آریشو جواب داده بودیم . اینطوری نبوده که گم و گور باشیم  

با این حال من خودم قربونت میرم که دلخور نباشی! 

عیال جون، فک کنم فافاجون منظورش این بوده که اگه ما بخایم تو این هفته با ایمیل و ... قرار با آریشو رو هماهنگ کنیم فافا نیس که جواب بده، مگه نه فافا؟ جان مادرت!!!!  

من هفته پیش درگیر تهیه عیدی برا عید غدیر بودم وای یه سبد خوشگل درست کردم که خودم کفم برید! از سه شنبه تا جمعه هم بطور پراکنده مهمون میومد و میرفت.   

در به درا، شما مگه همین یه دونه دوست واجب التکریم و بیشتر تو گروهتون دارین؟ فرصت عید غدیر 90 رو از دست دادین، باشد که هدایت شوید. بخصوص جیگی جون که هر سال زنگ میزد و امسال محروم گشت! از قوم شما ، فقط عیال جون هدایت شده بود که اجرش نزد درگاه ایزد منان محفوظ باد.  

امشب نامزدی دعوتیم! روز اول هفته و این همه کار آدم نمیدونه چه جوری بپیچونه که زودتر بره خونه!

فافا جون فافا جون فافا جون

سلام جیگرا خوبید؟ چه خبرا؟ کجایید پس؟ فافا جون من هی اومدم چک کردم دیدم هیشکی نمیادُ منم رغبت نکردم بنویسم راستش نه حسش میومد نه وقتش!!! میدیدم هیشکی جواب نمیده ترجیح دادم ننویسم!!!!!!!!

فافا جون دوست داریم دلخور نباششششششششششششششش

فافا جون مجید جان هفته بعد تا ۵شنبه نیستی چه ربطی به اومدن آریشو داره آخه؟؟؟؟ آریشو گفته بود هفته آخر آذر میاد مجید جان ایمیلو درست بخون!!!!! هفته آخر آذر چه ربطی به هفته بعد داره که آخر آبانه!!!!!!!!

معلومه خیلی سرت شلوغه هااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام

سلام دوست جونای بی معرفتم

خیلی ازتون دلخورم

یعنی یکی نباید بیاد اینجا یه حال و احوالی بپرسه؟؟؟

چند تا پست گذاشتم و حالتونو پرسیدم یکیتون جواب ندادی فقط مرام خانوم خوشگل که از اسمش معلومه دیگه مرام داره اومد نوشت. مرام جون باز دم تو گرم.

واقعا که.....

حالا اومدم بگم من هفته دیگه نیستم. اگه قراره با آریشو قرار بذارید تا پنجشنبه نیستم. از پنچشنبه به بعد جور بشه بهتره.

بازم خیلی بی معرفتید اصنشم

نیستییییییییییییییییییییییید

سلام خانومای پر مشغله 

انگاری همگی تنتون خورده به آریشوی پرمشغله 

کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اینجا انقد بی رونق و سوت و کورهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!! 

دلم براتون تنگ شده.بیاید از خودتون بنویسید 

راستی به همه تبریک میگم آریشومونم داره عروس میشه 

می بوسمتون هزارتااااااااااااااااا

یه خبر از آریشوی نازنین

سلام دوست جونا. 

خوبید؟ سلامتید؟

دوست جونا من چند روز پیش به آریشو میل زده بودم که بیاد تو وب برامون بنویسه. امشب جواب داد که خیلی سرش شلوغه ولی دلیل نیومدنش سرشلوغی نیست بلکه اینه که وقت نداره پست ها قبلی رو بخونه و جواب بده اونوقت مطلب جدید بذاره بدون جواب دادنه و بعد ما دوباره نظر میذاریم و دوباره آریشو وقت نداره.

خلاصه که خیلی سلام رسوند و گفت در اولین فرصت میاد.

براش دعا کنید که کاراش رو روال بیوفته و زودتر بیاد پیشمون


مرام جونم دل منم برات یه ذره شده. راستی بابت اون میلی که زدی و من هنوز جواب ندادم شرمنده. در اولین فرصت برام درست می کنم و میفرستم. دخمل نازتم ببوس


دوستون داااااااااااااااااااااااااااااااارم

سلام عشقای خودم 

خواستم بگم دوستون دارم 

دلمم برا همه مخصوصا آریشوی پر مشغلمون یرزه شده  

فافاجون ایشالاه هر حاجتی داری زود زود ختم بخیر شه 

دکی جون ایشالاه ۱۰آبان هرسال برات فراموش نشدنی باشه یروزم کوچولوی خودت بهت تبریک بگه

بوس بوس هوارتا

مرسی از همه!

سلام دوست جونای خوب خودم. 

قربون همتون برم دیروز همتون واقعا لطف کردین و روز فوق العاده ای رو برا من ساختین. همتون خیلیییییییییییییییییییی باحالید. یه چیز فوق العاده اینکه، امسال دخملک هم تولد منو تبریک گفت! یاد صداش که میفتم که گفت تولدت مبارک دلم ضعف میره!  10 آبان سال 90 رو هیچ وقت فراموش نمیکنم!

 از ته دل دوستون دارم، دیشب به این فک میکردم که چقدر پاکی و  عشششششششششششششق تو صداتون هس !  

اوفففففففففففف چقدر کلاسیک حرف زدم!  

آرشیو جون منتظرت میمونم!

تولدت مبارک دکی جونم

سلام خانم دکتر عزززززززززززززززززززززززززززیزم

تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک خوشگله

ایشالله همیشه زنده باشی و شاد و موفق 

دوست دارییییییییییییییییییییم

بوس بوس


====

دوست جونا به مناسبت تولد خانم دکتر می خوام یه مطلب خنده دار بذارم. این یه تیکه داستان از یه آدمیه که تو روسیه درس خونده. خیلی با مزه است :)

====

یادمه سر کلاس تاریخ بودیم ، سال دوم دانشگاه بود،گروه ما با یه گروه دیگه همکلاس بود که در مجموع می شدیم 20 نفر و از اون بین 9-8 نفری ایرانی بودیم ،استادمون درس رو مثلا با یکی از بچه ها شروع می کرد و چون از نژادهای مختلف بودیم و خیلی وقتها تاریخ اون نژاد رو با یکی از همون بچه ها شروع می کرد، سارا یکی از دخترای بسیار مودب و با شخصیت و زرنگ کلاس بود ،که استادمون هم که یه خانم شیک و کلاسیک تاریخدان بود خیلی ازش خوشش می اومد ،برگشت گفت :سارای عزیزم نظرت در مورد ک...ی...ر چیه؟ پسرای ایرانی و عرب ها که از ما تمام اعضا و جوارح بدن رو به فارسی یاد گرفته بودن زدن زیر خنده و دخترامون هم نخودی می خندیدن ،بنده خدا سارا ه سرخ شده بود و انگاری زبونش قفل شده باشه نه می تونست برای ما توضیح بده که منظور استاد چیه نه برای اون که چرا اینا می خندن، حالا اینا هم ول کن نبودن ، استاد با نگاه پرسشگرش و سر به طرف راست کج شده اش منتظر جواب بود ، سارا هم کمی به خودش اومد و جواب داد بزرگ بود ،قوی، می پرستمش دیگه کل کلاس منفجر شد ، حتی چینی هامونم فهمیده بودن که چه خبره یادمه رکسانا ریسه می رفت و ماجد می گفت تو هم دوستش داری؟ استاد هم که سر درنمی اورد چی شده با نگاه تاسف بار حداقل به ما ایرانی ها برگشت گفت ،راست میگه بزرگ و تقریبا میشه گفت تک بود ،منم دوستش دارم و ما بودیم که تو اون جو فقط می خندیدیم ،که بنده خدا عصبانی شد و گفت چه چیز ک...ی...ر خنده داره؟ سارا با اعتماد به نفس توضیح داد که به زبان فارسی یعنی چه ،چون منظور استاد از این واژه کوروش بزرگ بود که به روسی میشد اون.....