بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای مرام جونم

سلام مرام جونم

خوبی عزیز دلم؟ سلامتی؟

دخمل نازت خوبه؟

خانومی خواستم بهت خبر بدم ما همه رفتنی شدیم خییییییییییییییییییییییییییییییلییییی جات خالیه.

ایشاله که سفر مکه انقققققققققققققققققققدر بهت خوش بگذره که اصلا دلتنگ نشی ولی ما خیلی دلتنگت میشیم.

قوربونت بشم عزیزم

التماس دعا داریم

اگه اونجا به نت دسترسی داشته یه ایمیل بزن

با هم در ارتباط باشیم

می بوسمت

ای وول بابا

سلام به همه ی نازنینای خودم

برا سمی جونو نمی دونستم خیلی مبارکه من که دلم روشنه ایشالاه همه میگرینو میرین خیلی هم خوش میگذره

ممنون فافا جون تو لطف داری از بس خاله مهربونی هستی

توهمیشه توی همه کارا اکشنی تورانندگیم حتما همینطوری خدا پشت و پناهت باشه

منم بد نیستم میگذرونم یه کوچولو ازکارای سفرمو کردم اما اصلش مونده

ملالی نیست جز دوری شما

سلام مرام جونم

سلام عشقم. خوبییییییییییییییییی؟

مرام جونم آره خیلی اینجا سوت و کور شده. منم دلم میگیره دیگه. این آریشو که دیگه اصن اینجا رو بازم نمی کنه. این بچه ها جونم که سرشون شلوغه. هییییییییییییییییی دنیاااااااااااااا :(

تو خوبی عزیزم؟ سلامتی؟ کارای سفرتو کردی؟

خبر داری سمی هم اوکی شد خدا رو شکر :)

بابا من دیگه رارنده شدم. همه جا میرم. حالیم نیست. شاخ شدم دیگه :دی

تو بنویس چه کارا می کنی. من میام می خونم.

دخملتو ببوس. دلم براش تنگ شده. عکس خوشگل داری برامون بفرستی؟

این عکسشو که دادی بهمون گذاشتم رو میزم روزی صد بار قوربونش میرم.

وووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییی خوردنی دخملت

می بوسمت. مراقب خودت باش

احوال سؤدیا

سلام گلام

خوبین؟خوشین؟چه خبرا؟کجایین؟مشغول کارای سفرین؟توی چه مرحله ای هستین؟

دلم براتون تنگ شده!چرا اینجا رونق سابقو ندارههههههههههههههههه!!!!!!!!!!

بوس بوس

راستی فافا جون خیلی مبارکههههه اما گلم مگه گواهیت یه ساله ی موقت نیست چطوری می خوای بری شمال؟بقول دکی جون می خوای بکشتنمون بدی