بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

به افتخار خانوم دکتر


سلاممممممممممممممم خانوم دکتر گللللللللللل

ما اول شما رو بغل می کنیم و ماچچچچچچچچچچ می کنیم و میچلونیم سفتتتتتتتتتت

ما فدای شما بشیم. اصلا بریم زیر گل اگه بخوایم احانت (یا اهانت...دیکته اش چه جوره؟) کنیم

ما همین جوره یه چی گفتیم ردیف و قافیه جور دربیاد وگرنه همش به خودمون بود 

اما کلی ذوق کردم اومدی نوشتی. بابا بازم شما. این عیال و آریشو اصلا معلوم نیست کجان!!!

حالا سمی رو بگی یه کم گرفتاره که ایشاللللله خیر باشه (بچه ها به خدا یه خبراییه. نگید بعدا چرا نگفتیا :دی)

آریشو هم میگیم تو سفره این عیال کجاست من نمیدونم. عیاللللللللللل بیا بنویس ما دلمون تنگولیده ها....بوس


خوب من یه خبر بدم که حالشو ببرید. ما مناقصه رو بردیم . دستتتتت. بعدشم بعد از عید دیگه هر روز میریم اصفهان. گز خونتون جوره. سفارش دیگه ای بود قبول می کنیم.


راستی جیگیلی من کمال تشکر را دارم که خودتان به طور کامل و واضح خودتان را معرفی کردید. خوبت شد دوست گرامی؟