بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام

سلام به دوستای گلم. بالاخره انتظارها به سر رسید و من با کوله باری از عشق و صفا و از این جور چیزا اومدم. 

من واقعا خوشحالم که ماهم وبلاگ دار شدیم. از فافا جون به خاطر زحمتی که برا راه اندازی وبلاگ کشیده ممنون (فافا جون دوستت داریم، فافا جون دوستت داریم) 

اما....... این دلیل نمیشه که فک کنی تو پروفسوری و ما خنگول! من دعوتنامه نداشتم که بتونم عضو شم وگرنه من خودم این کاره ام  

 منم به مناسبت این اتفاق خوب تفعلی به دیوان حضرت حافظ زدم:   

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد  

                                                            درخت دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد  

شب صحبت غنیمت دان که بعد از روزگار ما  

                                                            بسی گردش کند گردون بسی لیل و نهار آرد

دوستتون دارم