بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام قربونتون برممممممم

سلام عشقولی ها 

خوبییییییییییییییییییییییییییید؟ دلم براتون خیییییلی تنگ شده :* 

ببخشید دیر جواب می دم. آخه راستش من قبل از رفتنم عضو شده بودم ولی بلد نبودم پست بذارم. بعدش هم که رفتم فقط یک بار دیگه دعوت نامه برام اومد و همش فکر می کردم که اگه کسی پست جدید بذاره بهمون ایمیل می آد و خبر می ده! الان که دیدم این همه پست گذاشته شده شاخ در آوردم! 

همین جا از فافا جون خواهش می کنم در صورت امکان ترتیبی بده که هر کس که پست جدید گذاشت از طریق ایمیل به بقیه خبر داده بشه! 

و اما لازم می دونم که تشکرات ویژه خودم رو در ابتدا نسبت به فافا جون اعلام دارم که انقدر زحمت کشیده و انقدر مطالب با نمک گذاشته و ... بعدش هم از همتون. هم بابت اینکه در پست هاتون به یاد من بودید و هم بابت چیزهای قشنگی که نوشته بودید خیلی خیلی ممنونم. وای که دلم براتون تنگ شده. 

راستی فافا جون! چطور کانداکتور رو یادت نمی آد؟ همون که مودب بود! اسمش هم با ه.م هست!