بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام بچه ها جون

سلام به روی ماه همتون 

مرسیییییییییی از همتون که انقده به من لطف دارید  بازم مرسی از فافا جون و جیگی جون و عیال جون  

بچه ها جون الان هرچی از عروسی عکس دارم براتون میفرستم  یک عالمست! خیلی ها رم نمیشناسید! دیگه باید حدس بزنید کی به کیه؟ کیه؟ کیییییییییییییههههههههههه؟   

ای سمی جون بلا! اگه خبری هست بگو من برم لباس بخرم ها  

بچه ها! راستی بین خودمون بمونه! راستشو بخواید کانداکتور قبل ازدواجش اول اومد با من صلاح مشورت کرد! گفت جون آریشو تا تو اوکی ندی محاله رضایت بدم!  

راستی بچه ها! از گاد چه خبر؟ خیلی بچه خوبی بود! همونی رو می گم که همشهری خانوم دکتر و برار آ.ط بود ها! 

خب منم که دیگه فردا باید کاسه کوزم رو جمع کنم برم شهر جدید!  فکر کنم چند روز اول سرم شلوغ باشه. ولی به هر حال سعی می کنم که بیام اینجا و بنویسم. 

عاشق همتونم