بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

عییییییییییییییییید اومده دوباره

 دوستای خوشگل خودم براتون آرزوی بهترینها رو دارم. ایشالا تو سال جدید به همه آرزوهاتون برسید. ایشالا سمی و اریشو و فافا و خانم دکتر عروس بشن و تو عروسیشون خوشگل بشن و داماد هم خوش تیپ باشه و ما خوشحال بشیم و خلاصه همه چی خوش باشه. ایشال عیال جون و مرام جون همیشه خوشبخت و خوشحال باشن و به هر چی میخان برسن. ایشالا که عید به همتون خوش بگذره . راستی من فردا وقت گرفتم موهامو رنگ کنم خوب چیه مگه دلم میخواد. چرا دعوا میکنید؟ 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد 

><(((>
><(((>
><(((>