بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بعد از یه غیبت طولانی من اوووووومدمممممم

سلام دوست جونام 

اول از همه بابت اینکه نبودم ببخشید این چند وقت واقعا سرم بابت مامان بابا شلوغ بود. 

تا این لحظه هنوز ساک مامان بابا باز نشده پس سوغاتی نخوردم . حالا پیام های شخصی: 

1- اریشو عزیزم واقعا ممنونم بابت اون سوغاتی قشنگت که باهاش کلی مهمونی رفتم عکساتم که خدا بود  کلی دیدم و لذت بردم انشاالله عکسای خودتو روزی هی بفرستیم برای هم. 

2- فافا جونم یه دنیا  ممنونم  انشاالله عروسیت مامان برای همتون کلی دعا کردن. 

3-جیگی جون خودم خیلی شرمندم کردی امیدوارم همیشه لبت پر از خنده یاشه و هی هم بری موهاتو رنگای قشنگ کنی و خوشگلتر از همیشه بشی بووووووووووووووووووووووووووس 

4- عیال جونم دلم برات یه ذره شده عزیزم امیدوارم اولین عیدت پر از شادی باشه بووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس 

5- خانوم دکترچطوری جیگر میبینم در نبود من خبر عروسی میدی وای که کانداککتورم پرید :)  و ما هنوز پله ترقی میریم بالا  

6-مرام جونم که حسابی خسته شده از خونه تکونی امیدوارم همیشه سلامت کنار همسر و نی نی نازش باشه میبوسمت 

 

عاشششششششششششششششششششقتووووووووووونم