بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

نصف شبی


سلام به گلای ناز خودم

سلام آریشوی خوشگلم. خوبی عززززییییزززم؟ عیدت مبارک (تبریک ویژه) :دی

خوب خدا رو شکر که به سلامتی جا به جا شدی و اوضاع و احوالت خوبه عزیزم. ایشالله خیلی زود کارای پایان نامه ات هم انجام میدی و همه چی به خیر میگذره گلم. نگران نباش تو رو خدا. ارزش نداره عزیز جون. این درس و پایان نامه پیشونی نوشته ماست جیگر کاریشم نمیشه کرد. تازه بهت بگم این سمی مامان و باباش مجبورش کردن بره آزمون دکترا اسم بنویسه خنده ات نمیگیره؟ البته من دلم براش سوخت. بابا بسهههههههههه آخه ما تا چند سالگی درس بخونیم؟؟؟؟ ولی سمی تو آزمونو خوب بده ها. ما چشم امیدمون به توِ.

آریشو جونم یعنی ما دیگه باید به عیال بگیم عیال جون آریشو جون؟؟؟ آخه خیلی زیاد میشه که بابا!!!!

اون روز که اینجا نوشته اند کانداکتور نومزد کرده بعد من نمیدونستم کانداکتور کیه...خانوم دکتر اس ام اس زد به من توضیح داد. بعد آخر اس ام اس نوشته بود که همه رفتند و ما موندیم. منم براش گفتم غرصه این چیزا رو نخور. برو خوش باش هیچ آش دهن سوزی نیست :دی (نکه پشت در خونمون صف کشیدن....ما هم ناز در می کنیم از خودمون :دی)

مرام جونم چه جوره؟ عیدی حسابی باید سرت شلوغ باشه ها جیگر. بوس

جیگی برامون عکس بفرس. خوب؟

خانوم دکتر عروسی چه جور بود؟ خوش گذشت؟

عیال جون آریشو جون تو خوبی خوشگلم؟ دلم برات تنگولیده ها

الان ساعت 2 شبه و من بد خواب شدم و اومدم اینجا..... آریشو راستشو بخوای منم دارم از فکر پایان نامه و تز و ... دیوونه میشم. تو رو خدا برام دعا کنید. خیلی احتیاج دارم.

راستی من دیروز رفتم امام زاده صالح و برا همه دعا کردم. ایشالله سال خوبی بشه براتون. بعدشم جاتون خالی رفتم بازار تجریش و قاطی حراجی های آخر سال. اوهههههههه چه خبر بود. من سه تا شلوار خریدم همش بزرگه. انقدر که اندازه بابامه ولی بابام میگه گل گلیه بر نمیداره!!! قشنگه ها ولی بر نداشت بپوشه. باد کرد رو دستم :دی :(

شماها شلوار نمی خواین؟ خوشگله ها