بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

یا مقلب القلوب...

یا مقلب، قلب من در دست توست           یا محول، حال من سرمست توست 

کن تو تدبیری که در لیل و نهار                  حال قلب من شود همچون بهار  

 

بچه ها جون سلام، عید شما مبارک (مثل خاله نرگس گفتم

بابا این چند روزه چقدر پست گذاشته بودین کلی حال کردم از خوندنشون، من فک میکردم الان اولین نفر شاید دیگه دومین نفری باشم که تو سال 90 پست میذارم 

ایشاله که عید به همتون خوش بگذره و سال 90 بهترین سال زندگیتون باشه.   

شما همه حرفارو و تشکرارو کردین من دیگه تکرار میکنم جز اینکه به سمی جون میگم چشمت خیلی خیلی روشن. جیگر اون حرف اصلی رو بگو  

فافا جون من هنوز عروسی نرفتم که بهم خوش بگذره عروسی فردا شبه جیگر و اینکه خیلی بدی که نگفتی میخای بری امامزاده صالح   منم خیلی دلم میخاس برم ولی تنهایی حوصلم نمیومد دفعه دیگه خاسی بری بی خبر نریا!!  

خیلی خیلی دوستون دارم و بهترین آرزوها رو براتون دارم.