بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

چه می دونم آخه چه عنوانی بذارم :دی

سلام بچه ها جون 

فافا جونم ممنون. ایشالله تز تو هم به خوبی و خوشی تموم می شه گلم. می گم راست می گی سمی جون می خواد آزمون دکترا بده؟! ایشالله که موفق باشه و مطمعن هستم که توانش رو هم داره. ولی راستش رو بخوای خندم گرفت سمی! آخه تو بیشتر از همه ما همیشه دلت می خواست درس و دانشگات تموم شه. انقدر غر زدی که آخرش بازم بختت با درس گره خورد. (ایشالله) 

ها ها :)) فافا جون! اگه قول بدید که وقتی عیال جونم رو عیال جون صدا می زنید نگاه ناپاک نداشته باشید و یوهو خیالات برتون نداره که عیال خودتونه و خلاصه تو سرتون فکرهای بد بد نکنید اونوقت اشکالی نداره اگه ایشون رو عیال جون البته به نیت عیال جون آریشو جون صدا کنید! چون که به هر حال از قدیم گفتن که العمال بالنیات! و البته منم دیگه میشناسمتون و می دونم که چه بچه های گلی هستید و به ناموس مردم چشم ندارید. پس من دیگه اجازه می دم  

فافا جون راستی تیکه آخر متنت که گفته بودی شلوار های گنده گل گلی خریدی اونم قد بابات خیلی باحال بود. کلی خندیدم. از همشم باحالتر این بود که گفتی شما ها شلوار نمی خواین؟ خوشگله ها!  خیلی بانمکی فافا جووووووووووووووون  

سمی حالا بیا وسطططططططططططططط (با لهجه آریشویی گفتم ها)! بیااااااااااااا بیاااااااااااااااا! یه قر! حالا بچرخ! حالا بگو ببینم اون حرف اصل کاری رو  

خانوم دکتر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون! الهی من قربونت برم که تو انقدرررررررررررررررررررررررررر با نمکی عشق من  جووووووووووووووووووووووووووووووووون  

عزیزم تو توی اسمت جون نهفته بود! تازه ببین من هم جون ندارم! (عین این بچه کوچولوها که مثلآ می گن ببین منم باربی ندارم  )  

دکی جونم حالا بگو ببینم عروسی چه خبر؟ عروسی کدوم پسردایی بی لیاقتت بود که نیومد دکی جون رو بگیره؟ ببخشید ها ببخشید ها! ولی خب لیاقت نداشته به خدا! حالا کدومشون بود؟ ایشششششششششششش!

سمی جونم! عزییییییییییییییییییزم! نبینم دلت بگیره ها! جیگر!