بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

تبریک و شادباش با تاخیر

سلام به همه ی خانم ها ی خوب و خوشگل خودم 

عزیزای دوست داشتنی براتون سالی پراز سعادت و سلامتی و شادی و خوشبختی آرزو می کنم البته گلام این دعا رو لحظه ی سال تحویل کنار حرم امام رضا برا همتون کردم به همراه عروس شدن دخملای گل(انشالاه) 

خیلی خوشحالم که می بینم اینجا حسابی جمعتون جمع 

بچه ها جون ببخشید من هفته ی آخر سال ۲-۳روزشو خونه ی مامانم اینا بودم.۱روزم آراشگاه بودم موهامو دودی کردم.۲-۳روزم تلفونمون کابل برگردون بود نت نداشتم خلاصه که نشد بیام تو جمعتون شرکت کنم بعدشم هفته اولو مشهد بودیم و اوایل هفته دوم هم شمال بودیم تازه دیروز اومدیم جای همگیتون خیلی خالی بود  

با اجازتون فردا هم عقد دخترعموم جای شما خالیه 

ایشالاه امسال عقد شماها باشه 

فافاجون منم از طرح جدید خیلی خوشم اومد دست گلت درد نکنه 

جیگی جونم موهای توهم مبارک حتمی مثل همیشه خوشگلو جیگیلی شدی.ایشالاه سفر هم خیلی بهت خوش بگذره 

خانم دکتر توهم دکی جووووووووووووووووووووووون جون خودمی ایشالاه عروسیت 

آریشو جونم تو عکسات مثل همیشه بی نظیر بودی 

عیال جونم امیدوارم عیداول شوهرداری بهت خوش گذشته باشه 

سمی جونم می بینم که مامانت اینا از مکه برات دکترشدن سوغاتی آوردن 

خشگلا خیلی دلم براتون تنگیده هرچند وقتی اینجا براتون می نویسم یا نوشته هاتونو میخونم احساس می کنم خیلی بهتون نزدیکم بخاطرهمین ازفافاجون خیلی ممنونم 

می بوسمتون هوارهوارتااااااااااااااااااااااااااااااا