بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

من آمده ام وای وای من آآآآآآآآآآمده ام

به به به باد امد و بوی عنبر آورد ( خودمو میگم)  

با سلام و عرض ادب و ارادت وتبریک سال نو خدمت  6 تا دوست جون خودم به ترتیب الفبا : آریشو و .... ....... آی غلط کردم ترتیب الفبا چی بیدیییی ؟حال ندارم فک کنم سمیو دکی جونو عیال آریشو جونو ( جووووووووووووووون عجب عیالی داره آریشو) مرام جونو فافا جون عزییییییییییییزم. 

بالاخره انتظارهاتون برای دیدن دستنوشته های من به پایان رسید و من با کوله باری از مزخرفات و ارااجیف از راه رسیدم 

میبینم که انگار نه انگار 3هفته است از من خبری ندارید هی واسه خودتون گل میگید گل میشنوید .  

جیگرا ما هفته اول به همراه خانواده همسر محترم(اسمشو نمییارم که تابلو نشم) رفتیم جنوب ( اهوازو آبادان و خرمشهرو...) همش بازار بودیم چون به جز کارون چیز دیگه ای نبود البته تو راه برگشت شوش هم رفتیم که خیلی جاهای دیدنی داشت . جای همتون خالی بود. هفته دوم هم به همراه خانواده محترم خودم( اسممو یواش بگید) رفتیم شمال. خوش گذشت  

الانم تو شرکتم و عین بز تو تقویم دنبال تعطیلی بعدی میگردماز بس که من عاشق این رشته تحصیلیم هستم .