بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخوریدددددددددددددددددد :-)

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بالاخره عیال جون آریشو جون برگشت و اینجا پیداش شد

من اس ام اسی به همه تبریک گفتم اما بازم سال نو همگی مبارککککککککککککککککککککک

وایی که چقد من از دست همتون خندیدم با این مطالب با مزه ای که از خودتون در وکرده بودید.

آریشوی عزیزم خونه نو مبارککککککککککک ان شالاه که تزت عالی میشه و میترکونی میتونی از ام... جون هم کمک بگیری من ناراحت نمیشم واسه کار علمی باهاش در ارتباط باشی

دکی جون فدای تو بامرامممممممممممممممممم

مرام جونم زیارتت قبول مرسی که دعامون کردی

فافا جونم جیگرتو سیخ سیخ با این چیز توپی که راه انداختییییییییییییییییییییییی

سمی جون کجاییی تو بابا؟

جیگی جون امتحانت چی شد ترکوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم واسه همتون یه ریزه شدهههههههههههههههه

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس