بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

جووووووووووووووووووون

سلام به روی ماه همتون

چقدر دلم براتون تنگ شده و چقدرررررررررررررررررررررررررررر از خوندن اینجا لذت بردم. قربون همتون برم الهی من.

امیدوارم که حال خودمون و خونواده هامون خوب خوب باشه و جسم و روحمون با بهار تازۀ تازه شده باشه و حسابی شاد و قبراق و سر حال باشیم و پر انرژی سال جدید رو شروع کرده باشیم که ایشالله امسال هممون از همه لحاظ بتروکونیم.

مرام جونم زیارتت قبول. مرسی که ما رو دعا کردی. ای الهی من قربون دخملکت برم. اسم مستعار دخملک هم به نظر من خیلی خوبه.

سمی جون دستت درد نکنه بابت عکس های سوژه. خیلی حال می ده.

فافا جونم وااااااااااااااااااااااااااقعآ خیلی دمت گرم با این پیشنهاد خوبی که دادی! واقعآ این صفحه یکی از عشق های من تو زندگیمه! هر دفعه واسه خوندنش کلی ذوق دارم. راستشو بخوای اولش که پیشنهاد دادی اصلآ فکر نمی کردم به این خوبی باشه! و البته فکر می کردم هممون تنبلی می کنیم و کسی بهش سر نمی زنه! ولی دم همتون گرم که می آید و می نویسید. راستی فافا جون جریان این تبلیغات کنار صفحه چیه؟ اونم "پرورش شتر مرغ"!!!!!!!! قبلآ ها نبود! لابد دیدن بازدید صفحمون داره زیاد می شه. گفتن بذار توش تبلیغات بذاریم! راستی فافا جون خبر داغت خداییش خیلی داغ بود. دمت گرم. حالا از کجا فهمیدی که عروسی ب؟ منبعت ج بوده یا ق؟ هه هه هه هه هه

جیگی جونم قربونت برم الهی! آخه چقده تو بانمکی ماشالله. مرسی از تبریکت جیگی جونم.
عیاااااااااااااااااااااال! عروس خوشگلم! سالگرد عروسیت مبارک باشه. ایشالله یک عمر با عشق و سلامتی و خوش بختی در کنار همسر محترم زندگی کنی. عیال جونِ ماهم از تبریک تو هم ممنونم. مرسی گلم که انقدر اُپن مایند هستی و می ذاری از نردبون ترقی بالا برم. آفرین گلم که می خوای بازم رژیم و ورزشت رو ادامه بدی. سعی کن حتمآ مثل همون موقع عروسیت دافففففففففف بشی. اگرچه که شما همیشه داف هستی.
خانوم دکتر! جووووووووووووووون! دوسِت دارم.
راستی مگه جیگی جون چه امتحانی داشته؟ چرا پس اینجا نگفته بود؟