بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

تشکر از مهندس اح

 

جیگی جون پس حتما یه زنگ به مهندس اح بزن و ازش به خاطر جزوه توپش تشکر کن. بعد بگو استاد جیگر ما اگه شما نبودید الان چی کار می کردیم؟ استاد شما خیلی دافییییییی 

استاد اصلا ما مدیون شماییم 

وای چقدر دلم برای کلاسای درد به درش تنگ شد. یادتونه؟ پسرا بیرون وامیستادن ما میرفتیم تو که یهو نبینمون ؟؟؟ :)))))))))) 

خیلی منگول بود خدا وکیلی. جیگی بیستییییییییییی 

 آریشو جونم عکسا تو یه سایته که اول می خواستم لینکشو بذارم اینجا ولی بعد پشیون شدم. چون به اسم خودمه. براتون میل میزنم. بعدشم عکس از در و دیواره نه خودم :دی خوشحالم داری رو تزت کار می کنی. ایشالله موفق باشی. به ام هم سلام برسون. شاد باشید. می بوسمت 

 مرام چون تو خبر عروسی رو دیر می شنوی. راستی من خبرو از همکارای شرکت قبلیم گرفتم نه از ج و ق!! مرام جون مامانینا خوبن؟ اسم دخمل تو هم من ملوسک پیشنهاد میدم آخه خیلی ملوسه. بوسسسس 

دکی جون جه خبر؟ پرنده ای؟ چرنده ای؟ چیزی؟ میزی؟ نبود؟؟؟؟ 

سمی می کشمتتتتتتتتتت....... تحویل نگیریا.....الهی فدات شم. بوسسسس 

عیال جون آریشو جون تو چرا نمیای اینجا رو بترکونی؟ ما منتظریما....این همه بهت تبریک گفتیم. بیا دیگه. جیگلتو  

 

دلم براتون تنگ شده = بریم بیرونننننننننن