بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

به افتخار مهندس اح! محبوب قلب ها!

پیرو یادآوری فافای عزیزم، در ابتدا واقعآ جا داره که مراتب اَهی خودم رو به مهندس اح اَه اعلام دارم. اِی گور به گووووورت مرتیکۀ %$*&(="+^|:>؟</% بیییییییییییییییییب! :دی

جیگی جونم! یادته من و تو یه روز داشتیم توت از درخت می خوردیم بعد اَه عزیز اومد رد شد چه جوری برگشت نیگامون کرد! جای اینکه جلوشو نگاه کنه راه بره داشت ما رو قورت می داد! بعد من و تو هم ترسیده بودیم سریع عینک آفتابی هامونو برداشتیم!

دُکی جون! یادته منو تو و جیگی با هم امتحان عملیشو دادیم! بعد چه اعصااااااااااااااااابی ازمون خورد کرد! من خالی بستم که ایشون (تو) مهمون داشتن که زود رفتن بیرون، بعد اومد ما رو تعقیب کرد دید تو هنوز نرفتی، به من گفت تو که گفتی ایشون مهمون داشتن!

ای اَه به اَهش!