بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

جیگر دُکی جون

الهی من قربونت برم دُکی جوووووووووون!

آخه چقدرررررررررر قشنگ و با احساس نوشته بودی  فدات بشم الهی  دُکی جون واقعآ آرزو می کنم که ایشالله هممون خوش بخت بشیم 

حالا که خواسته بودی تعریف کنم، امروز هم ام... اومده بود اینجا. چون صبح تا ظهر با استادش و مهندس های شرکتی که من الان توش تزم رو انجام می دم، اینجا جلسه داشتن. جاتون خالی نهار رو با هم رفتیم بیرون. بعدش من دوباره برگشتم سر کار و ام... هم دوباره سوار قطار شد و رفت. حالا من هم باید جمعه برم اونجا که با استادم توی دانشگاه حرف بزنم. صبح زود می رم و شب برمی گردم. البته ام... جمعه سر کار هست ولی احتمالآ دو سه ساعت همو می بینیم.

دیگه اینکه جاتون خالی الان واسه خودم یه چیزی درست کردم که انقدرررررررررررر خوش مزه بود که حد نداره! حتمآ واسه خودتون درست کنید!

یه دونه موز با 6، 7 تا توت فرنگی با سه تا پرتقال کوچیک رو میکس کردم انقدره عاااااااااالی شد که نگو. آبشون رو نگرفتم ها! فقط میکس کردم! به قول ببعی "به! به!" :دی

دوووووووووووووووووووووووووووووووسِتون دارم