بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

شرمندممممم

سلام بچه ها جونم  

بخدا شرمنده همتونم باور کنید این چند وقته خیلی درگیر بودم و واقعاً نوشتنم نمیومد به قولی مرام جون آره من میام نت و نوشته های قشنگ همتونو می خوندم و کلی انرژی می گرفتم ولی اصلاً نمی توستم بنویسم.  

آریشو جونم وای که چقدر خوشحال شدم نوشته هاتو خوندم خیلی رمانتیک و گشنگ بود امیدوارم همیشه اینقدر بهت خوش بگذره و ام.. شاد باشید میبوسمت عزیزم  

وای جیگی جونم چقدر خندیم وقتی راجع به شر بازیامون نوشته بودی .آریشو جون اون روزی که منو جیگی برق و قطع کردیم تو نبودی چند بار پشت سر هم قطع کردیم بعد هی میرفتیم تو دستشویی قایم می شدیم. جاتون خالی سر اعلامیه ها منو جیگی کلاسو میپیچوندیم اون موقع که ساعت 6 کلاس داشتیم و هوا تاریک بود میرفتیم اعلامیه میزدیم. وای جیگی یادته چقدر ترقه مینداختیم زمانی که پو.. جلسه داشت  

دکی جون چقدر رمانتیک شدی خیلی خندیدم انشاالله یه روز ما برای تو ازین چیزا بنویسیم.  

عیال جون آریشو جون شرمنده که اینقدر دیر بهت سالگرد ازدباجتو تبریک میگم خوندم کلی عید بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه کنار هم شاد باشید بوسسسسسسسسسسسسسسسسس 

فافا جونم به تو هم میگم فقط میبوسمت 

مرام جونم نوشته های تو هم نشون میده که کلی اینچند وقته عشقو حال کردی بوسسس از خودتو دخیت 

 

برام یه عالمه دعا کنییییید عشقای من  

دوستتون دارم هوارتا 

باور کنید به یادتون هستم فقط یه کوچولو درگیرم و شرمندتونم 

بوسسسسسسسسسسس