بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

فافا جونم به تو هم میگم فقط میبوسمت!!!!!!

به افتخار سمی جون.....بزن اون دست قشنگ رو.........به یاد ز.ج

سمی چشممون روشن شد. چه جور جبران کنیم این تحویل گیری رو؟

ببین نگی خنگما. نگی نمی فهمما. نگی گیجما....ولی این عکس کی بود فرستادی؟ من نه عروسو شناختم نه دوماد؟ :(

بعدشم این جمله "فافا جونم به تو هم میگم فقط میبوسمت" یعنییییییییییی چه؟ یعنی منو دوست داری نمی خوای اینجا جلو بقیه بگی؟ یا اینکه عاشقم شدی نمی تونی خودتو نگه داری و می خوای بوسم کنی؟ شایدم منظورت اینه که فافا جون، به تو هم می گم، فقط می بوسمت. یعنی این ویلگورا شاید خیلی مهمه برای فهمین معنی جمله ات. البته من بیشتر حدسم همون مور اوله که تو مردم شدی و خیلی خیلی دوسم داری و اینجا جلو بقیه نمی تونی راحت منو ماچ کنی و فقط می بوسیم. نمیدونم ولی به هر حال باید به منم فرصت بدی فکرامو بکنم. میدونی خیلی غافل گیرم کردی و من هنوز آمادگیشو ندارم. بهتره یه کم با هم باشیم بعد به اون مرحله برسه. حالا حتما بهت زنگ میزنم که بتونیم راحت تر صحبت کنیم.

آریشو جونم فکر بکرت منو کشته. جیگر تو دافی دیگه. ازین بیشتر بشی که ام از دوریت چی کار کنه آخه؟ ولی اون ساعته که با لباس ست میشه کجا بود؟ من تو تبلیغا ندیدم. من میگم بزنیم تو کار پرورش شتر مرغ. میگره ها...

دوست جونا همه خوبن؟

من دلم تنگ شده و آریشو حسودیش میشه = یواشکی بریم بیرون