بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

خبرررررررررررررررررررررررر

سلام بچه ها جونم 

وای که جاتون خالی امروز رفتم امتحان دکتری حالا بگید کیو دیدم؟ ه.ر میدونم عمراْ فهمیدیت کیو میگماز فافا جون که انتظاری ندارم فهمیده باشه  ولی میگم بهتون همکلاسیمون که از سال دوم برای ارشد میخوند و الانم کسی ازش خبر نداره توروخدا فهمیده باشید  خلاصه که منو دیدو به روی خودش نیورد ولی من که میدونید فوضول نیستم فقط از روی دلتنگی پرو رفتم جولو کلی نشون داد خوشحال شده ولی باور کن کلی فحش خوردم ولی مجبور شدم میفهمی مجبووووووووووووووووووووور  بعد ارشد تو پژوهشگاه کوفت می خوند بعد گفت وای اتریش بودم یرای مقاله بعد هلندم رفتم اینجا نمیشه باید ادا در بیارم هنوزم گاوه به جونه خودم  بعدم ل.ج همکلاسی من اوشونم داشتن میرفتن المان برای مقاله با دکتر ف . وای جاتون خالی ل از ه پرسید چه کار می کنی اونم هنوز هیچ غلتی نکرده و پایان نامشم نداده گفت من تو هوام همه باهم یییییییییییییییوووووووووووووووووووووووووووووغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ اره دارم میرم هلند ( همه اینارو با کلی نازو ادا قاطی کنید)  اهاااااااااااان شدیدن تو کف پسرای المانی بود اینقدر برام ازونا گفت منم میخواستم بگم ... جیگی جونم میدونه چی میگم ( ای تو تون آلمانیت)

خلاصه اینم از رفیقتون    

اینم از گزارش آزمون من  

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس