بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

الهی قربونت برم سمیییییییییییییی!

یعنی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود سمی! عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی! تو محشری سمی جونم! یعنی مدت ها بود که خداییش خبر به این داغی نشنیده بودم! دمت گرم که رفتی جلو آمارشو درآوردی! خداییش می دونم که چه کار سختیه که آدم بره با اون گند دماغ حرف بزنه! 

راستی من چند قسمت رو خوب متوجه نشدم! :دی 

اول اینکه ه داره می ره هلند که دکترا بخونه یا مقاله ارائه بده؟ 

دوم اینکه ´من تو هوام´یعنی چی واااااااااااااااااااااقعآ؟ یعنی داشت افه می اومد؟ 

سوم اینکه ه که اتریش بوده! پسرای آلمانی رو از کجا دیده؟  

چهارم اینکه منظورت چی بود از اینکه ه هم هنوز هیچ غلطی نکرده؟ یعنی شوهر نکرده؟ 

 

دیگه اینکه این بهترین گزارش آزمونی بود که یه نفر می تونست بده! قررررررربونت برم من! می بوسمت سمی. چقدر دلم برا شیطونی هات تنگ شده! ایشالله آزمون هم قبول می شی