بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ای ووول به همه!!!!!!!

سلام خانمهای گل گلاب 

واقعاً آدم  با خوندن این نوشته ها کمتر احساس دلتنگی می کنه  

آریشو جونم می بینم که رابطتون داره روز بروز جدی تر می شه امیدوارم هرچه زودتر به مرحله اصلی برسه  

دکی جون تو هم با این نوشته هات آدم دلش برات کباب می شه ایشالا زود زود دعای من و عیال جون برات براورده شه . 

فافا جون آره من عروسی رو دیشب فهمیدم از رابطه مشترک یونیی و همسرم ( به علت سکوریتی ) . 

سمی جون می بینم که بعد از مدتها افتخار دادی خانومی هیچ وقت دمق نبینیمت ما به شیطنتات احتیاج داریم به قول آریشو از حالگیریتم نسبت به اون گنده دماغ کلی حال کردم . 

 جیگی جون از یادآوری خاطرات شمالت خیلی حال کردم ولی بدجنس چرا خوشگذرونی خودتو با آش دوغ یادآوری نمی کنی ؟ 

عیال جونم تو چیکار می کنی ؟ مشکلات تخصصیت حل شده ؟ 

منم این هفته خونه مامان اینا جاتون خالی بود همه خوب بودند بهتون سلام رسوندند  

راستی خاله آخریمم شوهر دادیم دکی جون یوقت تو دلت نگیره ایشالا نوبت تو هم می شه  

منم مشکل سمی جونو دارم وگرنه بیشتر  براتون می نوشتم  تایپ فارسی برام سخته برا ی همین بیشتر نوشته هام چند خطیه . 

دوستون دارم یه عالمه بوس