بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای مرام جونم

سلام بچه ها جونم.  

مرام جون من که چیزی نگفتم فقط یه کم رمانتیک شدم! به من نمیاد؟ آخه سمی جونم تعجب کرده بود. بعد برگشتم پستای قبلیمو خوندم دیدم راس میگی من خیلی شوهر شوهر کردم  ولی دیگه در اون حدم نیس عزیزم که بخام دق کنم تو خونواده شما که همه به جز خودت که خانوم مهندسی... بقیه زیر 20 میرن!!!! مبارک باشه عزیزم عروسی خالت، کارت در اومده دوباره نامزدی و عروسی و مادرزن سلام و قس علی هذا (درست نوشتم؟!) 

سمی جون مرسی از گزارش علمی که از آزمون دادی خیلی باحال بود! هیشکی نتونسته بود تا حالا ه رو ببینه که تو با اون چشمان تیزبینت اینکارو کردی!  

فافا جون پستات خیلی باحاله، آدم حال میاد فقط آخرش که پرسیدی ل کیه من دیگه موندم به خداااااااااااااااا اون عکس عروس داماده فک نکنم آشنا باشه نکته اش پوزیشن داماده! درسته سمی؟؟  

جیگی جون، مرام جون راس میگه وقتی گفتی شمال، من دقیقا یاد آش پختن تو افتادم! ماکه اون روز تعریف کردیم ولی خودمونیم اصلا خوشمزه نبود! جیگی یادته آخر شب رفتیم تاب بازی، بارونم داشت میومد، همه جونمون گلی شده بود ولی حالیمون نبود اون آهنگه رو بگو : منو تنها نذار... رو قلبم پا نذار... تو اون جنگله من و تو رفتیم لب رودخونه زدیم زیر آواز یادته؟ با اینکه سفرمون 2 روز بیشتر نبود ولی کلی خاطره داریم، یادش بخیر.......... 

آریشو جون خیلی باحالی و ماشااله توام مثل فافاجون خیلی خوب مینویسی  

دم همتون داغ ... دیگه از گرمی گذشته  

دوستتون دارم ...