بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام جیگرای جیگر

سلام جیگرای جیگر. 

 سلام مرام جون عزیز. بابا دمت گرم .  

قدمتون روی چشم. باهم هماهنگ کنید تشریف بیارید .  

دلم واستون تنگیده خیلی. دیروز با همکارام ناهار رفتیم همون رستوران یاس. اتفاقا همون جایی که با شما بودم نشستیم . اما از ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است . 

 من هیچوقت نتونستم و البته نخواستم با همکارام عین دوستام صمیمی بشم. خلاصه به یاد همتون افتادم. 

اتفاقا از اون فست فوده که آدم بادکنکی داشت هم رد شدیم 

این روزا سرم خیلی شلوغه واسه همین فرصت نکردم بیام. یکمی هم سرمای شدید خوردم اصلا حال نداشتم. تا حال 3تا پنی سیلین و 2 تا دگزا و ا بتا زدم. اما انگار نه انکار. صدام کلفت شده 

همتونو میبوسم. 

راستی کباب هم مارو ددعوت نکرده بود!!!!!!!  فک کنم خواسته آمار عروسیش دست دخترای یونی نیفته خلاصه بعدا معلوم میشه نگران نباشید