بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

معنی واقعی انگل!!!

سلام بچه ها جون.

معنی واقعی انگلو فهمیدین ؟ فافاجون وقت نداره سرشو بخارونه ، تدریس پشت تدریس ، کار پشت کار، کلاس زبان و هزار جور کار مفید دیگه انجام میده بعد میگه شدم یه انگل به تمام معنا!! خوب شد ما معنی انگلو فهمیدیم ، رزومه شو باید ببینید ماشااله پر از کارهای علمی و تحقیق و مقاله اس، واقعا ماشاءاله و لا حول و لا ...............

حالا فافا جون کجا بریم راجع به مشکلات خودمون حرف بزنیم؟ آخه ما که مشکلی نداریم مشکلمون اینه که مشکل نداریم! :D

بچه ها جون من خیلی سرم شلوغ نیست، هر روز هم میام اینجا سر میزنم. فقط دوز خابم به شدت رفته بالا وقتایی که خونه باشم دوست دارم همش بخابم حالا خوبه خداروشکر به جز 5 شنبه جمعه وقتای دیگه خونه نیستم، روزای زوج که میرم کلاس زبان ساعت 9 شب میرسم خونه ، روزای فردم بالاخره یه جایی میرم که خونه نرفته باشم! :D چند روز پیش رفتم امازاده چیذر (قیطریه)، مراسم فاطمیه بود همتونو دعا کردم به خصوص فافاجونو حتی واسه دخملکم دعا کردم.

خبر دیگه اینکه چون دولت محترم پول طرحهای نیروگاهی رو نداده در نتیجه شرکت ما فعلا پروژه هاشو تعطیل کرده و اگر به همین منوال پیش بریم و پروژه جدید هم نگیریم مرخصیم! بچه ها جون اگه شرکتاتون یا جای دیگه موردی بود حتما خبر بدید رزومه بدم.

یه جمله ام به آریشو جون بگم که وسط کار وقت تلف نکنه: آریشو حیا کن ... تنبلی رو رها کن ....