بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای فافا جون و عیال جون

فافا جون! آخه این چه حرفیه که راجع به خودت می زنی؟ شما که ماشالله انقدر اکتیو و مایه افتخار مایی. به قول دکی جون معنی واقعی انگل رو هم فهمیدیم! یه چی می گی واسه خودت ها! 

راستی فافا جون! شما الان دقیقآ قسط چی رو داری می دی؟ نکنه بی خبر شوور کردی به ما نگفتی؟ این هم قسط های وام ازداجتون بوده؟ ها؟ :دی  

فافا جونم! مرسی از احوال پرسیت. ام هم خوبه. حالا تعریف می کنم (در انتها). 

راستی گلم می دونی من چرا دارم تزم رو انجام می دم؟ چون مجبوووووووورم! می فهمی؟ مجبورم! به خدا راست می گم! چون وقتی تزت رو تو شرکت بر می داری هر هفته باید برا سوپروایزرت توضیح بدی که تو هفته ای که گذشته چه غلطی کردی! وگرنه تو فکر کردی من از اونام که تا زور بالا سرم نباشه کار کنم! مثل اینکه تو هنوز منو نشناختی ها! اصلآ باور کن یکی از دلایلی که من تز رو تو یونی برنداشتم همین بود که می دونستم اگه زور بالا سرم نباشه من حالا حالاها تموم بکن نیستم!

فافا جون! الهی قربون معرفتت برم که حواست به عیال من هست  

عیال جونم! فافا جون راست می گه! واقعآ حیفه گلم. راستی اون قضیه اقامت کانادا رو هم یادت نره ها گل خوشگلم