بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ادامه....

بابا فافاجون بابا دوره آموزشی بابا تو هم هی پول پارو میکنیا!!! ماشالاه

مرسی فافا جونم خوبم شکر. بله دنبال کار هم هستم. فعلا همینجا هستم تا ببینم کار خوب پیدا میکنم یا نه. راستش دنبال کارای فارغ التحصیلیم و گرفتن گواهی شاگرد اولی و اینا هستم تا ببینم میتونم واسه یه جای بهتر اقدام کنم یا نه. بعدم یکی از دوستان قبل عید یه کار توپ بهم پیشنهاد داد که بعد به دلیل کمبود جا تو شرکت قبل عید کنسل شد تا بهم خبر بده منتظر خبر اونم هستم امیدوارم که زودتر بهم خبر بده. دعا کنید یه کار توپ پیدا کنم و برم یه جای درست حسابی. اگه کار خوب سراغ داشتید خبر بدید دیگه!!!! قربونت برم نوش جونت بیا خونمون بازم واست درست میکنم عسلم. بوسسسسسسسسسسسسسسس

باب جیگی جون هیچ خبری نیست به خدااااااااااااااااااااا از دست تو مرام جون اگه دیگه چیزی ازت پرسیدم که اینطوری رسوام کنیییییی!!!!!!!!!!!!!!!

بابا جیگی جون سمی جون که با تو جیک تو جیک و جی جی باجیه و از همه جیک و پوک هم خبر دارید دیگه دیگه خودشو به ما ننماید به تو که مینماید  جیگر جونم

وایییییییییییییییی چه پیشنهاد توپی دادی جیگی جونم اما خوب آخه شوهرم گناه داره تنها بذارمش خونههههههههههههههههههه حتما شوهر خودت اونشب شیفته نه؟ حالا بذار ببینم چی میشه میخبرم. ولی واقعا پیشنهاد عالی دادی خوشمان آمد.


دکی جونم زیارتت قبول عسلم. دست گلت درد نکنه که واسه ما هم دعا کردی نفس دوست دارم. بوسسسسسسسس دکی جونم چه پیشنهاد توپی  دادی واسه شب خونه نعیمه

جیگی جون اومدن که میایم حالا واسه زمانش و اینکه از شب تا صبح باشه یا نه میخبریم. بوسسسسس

چه عجب این سمی جون یه رخی نمایید و رفت فقطم با جیگی جون حرف زد

آریشو جونم این حرفا چیه!!!!! تو خیلی هم فعال و پر کاری و من مطمئنم تو یونی هم بر میداشتی همینطوری کار می کردی. مرسی آریشو جونم دوستتتتتتتت دارممممممممممممم