بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

دوستون دارم خوبببببب مگه چیه ؟

سلام دوست جونای نازم  

عیال ناز اریشو جون به خدا من از خونه بیشتر اوقات میام اینجا سر میزنم و کیبردم فارسی نداره دور از جون شماها میخام یه متن بزنم جون از نشیمن گاهم در میاد شاید باور نکنید بارها متن نوشتم نصفه ولش کردم بازم شرمنده همون دو خطیم که نوشتم برای جیگی مردم  ولی اگه اون برنامه اوکی شد هممون سعی کنیم بریم و خانومای شوهر دار هم میتونن قبلش دم شوهراشونو ببینن (اوووووووووووووو چه بی ادبید که اینقدر فکر بد می کنید )  من منظورم این بود یه غذای خوشمزه بدید که گیر ندن بقیه چیزا هم به من دختر اذب چه. من اصلا بلد نیستمممم (خیلی بدید  اگه فحشم بدید هااااااا) 

راستی جیگی جونم  اگه قراره بخابیم بد کله سحر پو بیان و مارو پرت کنی بیرون تورو خدا بگو تا بدونیم چه کنیم .  

راستی عیال ناز اریشو جونم لطفا رفتی مشهد برای من یه دعای اختصاصی فقط و فقط برای خود خودم بکن. می بوسمت عزیزم 

راستی اریشوی عزیزم منم مثل عیالت برات ارزو میکنم همونجا استخدام شی گلم بوسسسسسسسسسسسسسس 

امیدوارم همتونو زودتر ببینممممممم 

می بوسمتون