بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

مدیریت وبلاگ وارد می شود

شلااااااااااااااااااااامممممممممممم بر همگییییییییییی


اول فحش بدم که حنجره ام وا شه......

جیگی تو روحت با اون پیشنهادت؟؟؟ خون به جیگر ما کردی؟ آخه من ننه امو چه جور راضی کنم آخهههههههههههه؟؟؟؟:((((( منم می خوام بیام. نمیشه شماها بیاید خونمون اجازه منو از مامانم بگیرید؟؟؟؟؟:(((((((((( حالا من چی کار کنم؟ منم وبکم میذارم باهاتون حرف میزنم که با آریشو همدرد باشم. خوبه آریشو؟؟؟

بچه ها ماشالله دستتون گرم شده ها. آدم دو روز اینجا نیاد باید از سه صفحه قبل شروع کنه به خوندن. 

اولا دکی جوووووووووووووووونم و عیال جون آریشو جونم و آریشو جونم ازتون ممنون به خاطر تعریفاتون. بابا من همه کاری می کنم که از پایان نامه فرار کنم واسه همین انگل شدم. دعا کنید دیگه

مشهدیا هم التماس دعا داریم فراااااااااااااوووووووووووونننننننننن

مرام جون تو با دخترت میای؟ شوهرتو چی کار می کنی؟

سمی زنده ای؟ زنگ بزنم؟

بچه ها بعدا میام یه عالمه می نویسم. الان خوابم میاد

دوستون دارمممممممممممم

بوس