بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

های تو آل

عیال جونم قربونت برم. مرسی که گفتی، ولی من با استکهلم یک ساعت با قطار فاصله دارم و واقعآ فرصت شرکت تو اون برنامه رو ندارم. ولی خُب چرا تو اون برنامه همو ببینیم؟ می تونیم تو اسکایپ همو ببینیم گلم :*

عیال جون و جیگی جون زیارتتون پیشاپیش قبول :) ایشالله کلی خوش بگذره بهتون :)

راستی عیال گلم! توی پست "سلام" ت حواست نبوده و اسم یک نفر رو اشتباهآ بردی که فکر کنم بهتره اون پستت رو ویرایش کنی و اون اسم رو پاک کنی. قربونت برم :*

سمی جون، من که نمی دونم چه خبره. ولی حتمآ برات دعا می کنیم. ایشالله هر چی که به خیرته همون می شه عزیزم :*

راستی سمی جون، مرسی از عکس. ولی من نفمیدم نظر جیگی راجع به خانوم پسره چی بود؟ لابد جیگی پای تل یا تو اس.ام.اس نظرش رو گفته! راستی اون یکی عکس رو هم بفرست حال کنیم.

جیگی جون، تو اسکایپ داری عزیزم که با هم با وبکم حرف بزنیم؟ آخ جووووووووون :) گلم، اگه اسکایپ داری اسم کامل من رو سرچ کن تا بتونی اَدم کنی. یا اسم اسکایپت رو ایمیل کن برام که من اَدت کنم :*

فافا جون، قربونت برم من! نمی شه واسه مامانت اینا خالی ببندی که داری می ری ماموریت؟ بعد با خیال راحت بری خونه جیگی؟ راستشو بخوای منم مطمعنم که اگه ایران بودم باید خودمو می کشتم تا بابای گیرم اجازه بده! واقعآ مسخرست! من اینجا هیچ کی بالا سرم نیست و هر کار هم اگه بکنم بابام نمی فهمه! اونوقت اومده بودم ایران فقط یک شب با دوستم (ر...ن) تونستم برم بیرون. حتی با داییم اینها هم بابام گیر می داد اگه می خواستم شب بیرون باشم! دیگه با ام که بماند که فقط صبح ها رفتیم بیرون اونم با هزار دلهره! دیگه داشتم خُل می شدم. خلاصه فافا جون، من کااااااااااااااااااااااملآ درکت می کنم عزیزم! به خدا این مامان باباهای ما دیگه شورشو درآوردن! البته تقصیر خودمونه که انقدر خوب بودیم که اینجوری شدن!

مرام جون، کجایی مامان جون؟