بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

یک چیز خنده دار!

بچه ها الان ام زنگ زده بود می گفت که دانشگاه واسشون جلسه گذاشته بوده که یه سری قوانین و اینها رو بهشون بگن. بعد یه خانوم مسن که مسوول جلسه بوده خیلی رک برگشته گفته که با سوپروایزر هاتون س...س نداشته باشید! یا با دانشجوهایی که مسوول حل تمرینشون هستید برای این که بهشون نمره بدید س...س نداشته باشید! چون دولت اینجا قوانین خیلی سختی داره که اگه بفهمیم از کشور اخراج می شید! 

فکر کننننننننننننننننن! 

ولی خداییش اگه من پسر بودم با هر دانشجوی دختری به هوای اینکه بهش تو درس کمک کنم و نمره بدم و اینا ...! بله :دی مخصوصآ اگه سوئدی بود! خلاصه حالشو می بردم! :دی مطمعنم جیگی هم اگه پسر بود همین کار رو می کرد! الانم باز عیال جون داره می گه خدا شما دو تا رو می شناخت که پسرتون نکرد دیگه! 

حالا یه چیز بگم؟ برید خدا رو شکر کنید که من پسر نیستم! چون اگه پسر بودم و هم دانشگاهی شما بودم شما ها رم ... بله! :دی ها ها! چه حالی می کردم به خدا! :دی