بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

حال و احوال

سلام نازنینای خوشگلم 

خوشحالم که همگی خوبین و اینجا جمعتون جمع 

واقعاً با خوندن پُستاتون کلی انرژی گرفتم 

فافاجونم از داشتن دوستی مثل تو افتخار می کنم البته به بقیه هم افتخار می کنم اما این پست آخریت خیلی توپ بید هم ظاهرش هم باطنش.از این همه محبّتت ممنون. 

آریشو بلا نگفته بودی با ام... رابطتون تا این حد پیشرفت کرده 

عیال جونو آریشوجون از اینکه نبود منو حس کردید ممنونم. 

جیگی جونو عیال جون پیشاپیش زیارتتون قبول.خیلی هم التماس دعا ی شدید. 

سمی جونم حسابی مشکوکیا 

دکی جون می بینم که تو هم تنت خورده به جیگی جون 

در مورد خودم بگم که این یه هفته که نبودم مریض بودم سرگیجه های شدیدو طولانی داشتم نمی تونستم بیام پای نت برا استراحت و مراقبت رفته بودم خونه ی مامانم اینا. اما الان خداروشکر بهترم 

می بوسمتون یه عالمههههههههههههههههههههه 

یه امید دیدار هرچه زودتر