بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای همه دوست جونام

سلام بچه ها جونم.

برای فافاجون : الهی قربونت برم با اون احساسات پاک و قشنگت. خیلی خوبه که آدم هر وقت دلش میگیره میتونه بیاد اینجا و بنویسه ولی آدم بعضی وقتا دوست داره شماها همون موقع پیشش باشین تا بتونه باهاتون حرف بزنه فافا جون هر موقع دلت گرفت به خودم زنگ بزن. به نظر من این جا خیلی خوبه ولی نباید جای تلفن و دیدن و .... رو بگیره.

برای مرام جون: قربونت برم نبینم مریض شده باشی، خدارو شکر که خوب شدی گلم.

برای عیال جون: عزیزم گفتی به سلامتی فردا میرید مشهد ایشاله بهت خوش بگذره، تو و همسرت دوتایی؟ عزیزم برا منم خیلی دعا کن قربونت برم. ماهم ایشااله هفته دیگه 21 تا 23 ام میریم مشهد.

برای آریشو جون: انقد دلم میخاس الان پیشم بودی بغلت میکردم. خیلیییییییییییییی باحالی  که تند تند میای مینویسی برامون، قربونت برم. تو رنکینگ وبلاگ، اسمت از مدیریت هم بالاتر رفته جیگر!

برای جیگی جون: یه کاری کن زودی همو ببینیم دیگه، یه برنامه بذار عزیزم زود ....... ببین من چقد خانومم فحش نمیدم یاد بگیر

برای سمی جون : قربونت برم خب اون عکسه که گفتی رو بفرست دیگه، روزی ده بار ایمیل چک میکنم من.........

همتونو میبوسم...