بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

چرا سوت و کوره؟

سلام!  

چرا اینجا سوت و کور شد یکهویی؟ نکنه همتون به این نتیجه رسیدید که اینجا نباید جای تل و دیدن رو بگیره و دیگه با تل با هم حرف می زنید و اینجا نمی آید؟ آره؟ آره؟    

 

مرام جون! اولش که اونو گفتی کوپ کردم که آخه چه ربطی داشت؟؟ بعد که فهمیدم شوخی کردی همش خندم می گیره! خیلی باحال بود  

 

دکی جون! زیارتت پیشاپیش قبول. کلی خوش بگذره ایشالله  قربونت برم الهی عزیز دلم. منم خیییییییییییییییییییییلی دلم می خواست می تونستم بغلت کنم دکی جونم  بعدم اینکه معلومه که شما چقدر خانوم و گلی. ما خودمون می دونیم. تو حتی فحش های بد بد هم که بدی بازم خانوم دکتر مایی!  

 

یعنی اگه من بفهمم که شما ها دیگه همش پای تلید که اینجا نیومدید می کشمتون! بله!