بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بینگیلیا خوبید؟

سلام بینگیلیا

خوبین؟

سلامتین؟

سفر خوش میگذره؟ چی شده همتون هی میرید مشهد؟ خبریه اونجا؟ این متاهلا هم هی میرن. نکنه قراره اونجا سر بندازید؟ هان؟

آریشو جونم آخه کسی تهران نیست که بیاد اینجا. بعدشم این بچه ها جون زدن تو پر ما با اون حرفاشون. آخه من ساعت 3 شب که حس و حال شاعریم گل گرده به کدومتون زنگ بزنم بگم دلم برای گربه های یونی تنگولیده؟ هان؟ خداییش به کدوماتون؟ همین دکی جونِ خودم فحش نمیده؟ نمی گه پ... خاک تو سرت با اون دلتنگیت؟ نمی گی تو گ... خوردی که دلت تنگ شد این وقت شب ما رو از خواب و زندگی انداختی؟ نمی گی تو اگه ج... نبودی این وقت شب زنگ نمی زدی؟ حالا ما زیاد وارد مقولات دیگه نمی شیم تا همه چی به صلح و صفا بگذره. یعنی دیگه نمی خوام فحش های جیگی رو بگم که دیگه...... 

آریشو جونم اونجا هم که نوشتم دیگه نمی دونم به تو چی بگم برا این بود که برا همه دلتنگیامو نوشتم بعد چون تو دوری ازمون خیییییییلی دلتنگ تر بودم و بغض کرده بودم و اشکام میریخت و دیگه اصلا نمی تونستم خیلی بیشتر ابراز دلتنگی کنم .به خاطر همین تصمیم گرفتم هیچی نگم چون خودم بیشتر اذیت میشدم شما هم ناراحت میشدید واسه همین نوشتم نمیدونم چی بگم. عاشقتم جیگیرم به همون جوونه هامون قسم که عاشقتمممممم...

دکی جون با مرام خوجّل خودمون چه جوره؟ مشهد خوش گذشت؟ برا من دعا کردی؟ برا خودت دعا کردی؟ به آقا گفتی دردمونو؟ بگو جونم محکم برو اون ضریحو بچسب دعاهامونو بگو. بوس مهربون دوست داشتنی خوشگل و گوگولیه منننننننن

جیگی جون تو خوبی؟ تحویل نگیریا یه وقت. جواب سلام منو تو چت ندادیا :( چلا؟ دلم شیشست :(( ) جیگی چی شد این بیرون رفتن؟ اومدی کک انداختی به تنبون این بر و بچ رفتی پی کارت؟ حالا همه هر شب خواب اون شبو می بینن بعد تو داری برا خودت بشکن میزنی. انصافه؟ خداییش انصافه؟ من یه بار گفتم بریم بیرون کار به کجاها که نکشیدا....جیگر الان رنگ موهات چیه؟ ورژن جدیدو برامون توضیح ندادیا. من دپرسم به خدا. بیا بگو خوشگل ناناز مامانییییییییییییی

آخیییییییییی مامان مرام جون خودم خوبه؟ ملوسک خوشگلش خوبه؟ الهی فدات بشم تو چرا مریض شدی؟ چی شده بود؟ برا چی آخه سرگیجه داشتی؟ رفتی دکتر؟ به خودت برس. شبا هم دیگه آن نیستی. سرت شلوغ شده؟ تو رو خدا مواظب خودت باش عزیز دلم. راستی عروسیه خالت کیه؟ دوماد کیه؟ توضیح بده ببینیم. مامانی مهربون مواظب خودت باشیا. نی نی غرصه می خوره تو مریض بشیا. می بوسمت گلم. هوراتاااااااااااااااااااا

بچه هاااااااااااااااا یه خبر از سمییییییییییییییی. سمی داره میره خارجه :دی بعدشم سمی اون عکسا که فرستادی خیلی خوب بود ولی من قبلا دیده بودم. عکسای هانی مون همون اولی رو دیدی؟ عین مامانا شده. از همون هانی مون اعلام آمادگی کرده :))))) سمی من یه لیست آماده کردم که رفتی خارج برامون سوغاتی بیاری :دی الان می خوای منو بزنی که اومدم اینجا وراجیه اضافی کردم :دی نمی خوای بزنی؟ نزن. بچه زدن نداره ها :دیییییییییییی بوس بوس بوس بوس

عیال جون آریشو جون تو خوبی عزیزم؟ کجایی جیگر؟ مشهدی؟ قاطی کردم کیا رفتن مشهد کیا نرفتن. الان فقط میدونم خودم و آریشو نرفتیم. اونا که رفتن بیان بگن یه بار دیگه. عیال جونم تو هم داری سر میندازی؟ بابا صبر کنید تو عروسیه ما که نمی تونید با یه شیکم انقدرررررررررررررری برقصید آخه. ای بابا فکر کن جیگی مثلا با یه شیکم انقدرررررررررررررری بیاد بابا کرم برقصه. وایییی فک کن :دی الان همتون می خواید منو بزنید نه؟؟؟؟ :دیییییی عیال جونم تو به این جیگی بگو ما رو ببره بیرون. حرف منو گوش نمیده که :(


پ.ن: آریشو جونم رنکینگ بالاتونو تبریک میگیم ولی این رسمش نیستا من تو یه پست با همه چاق سلامتی می کنم ولی شما چی؟؟؟؟؟