بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام عشقای منننننننننننننننننننن

سلاممممممممممم بچه ها جونمممممم 

خوبید؟ من خوبم  فافا جونم قربون اون دهن لقت بشم میذاشتی قطعی بشه باور کن حق انتشارشو به خودت میدادم جوووووووووووووونم . اره عزیز جونام اگه خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد و یه عالمه اما و اگر دیگه پیش نیاد ممکن تا ۱ ماه دیگه به مدت ۲.۵ ماه برم چین ماموریت . اگه نشه هم که در خدمتتونم جیگرررررررررررررررررررام. 

ای که جون کندم اینارو نوشتم . عیال جونم دیگه فکر کنم باید اون برچسبارو بگیرم .  

مرام جونم نبینم حال عقشم بد باشه ! نکنه داری باز مامان ناز میشییییییییییییییی ؟  اینجا همه از خودت هستن بگوووووووووووووووووووووووووووو . 

فافا جونم شب بیداری و نوشته های عشقولانت دلیل بر قاشق شدنتتتتتتتتت هستا حالا من هی حجب و حیا به خرج میدم هیچی نمیگم خودت بگووووووووووو کیههههههه؟  حالااااااااااا دست دستتتتتتتت . بگو... 

آریشو جونم این جور که از نوشته هات ملومه خدا رو شکر اوضات خوبههههههه . به ام هم بگو اگه ازین حرفا بازم اساتیدشون زدن بیاد بهت بگه که تو هم به ما بگبیییییییی که ما هم جهان سومی ها هم اشنا شویم وگرنه ما ففط میخوایم گول نخوریمممم . بوسسسسسسسسسسسسسس 

جیگی جونم هم که باهاش حرفیدم خوبههههههههههههههههه بوسسسسسسسسسسس. 

عیال جونم میدونم برگردی میخونی پس زیارتت قبولللللل امیدوارم همه بچه ها رو دعا کرده باشی بوسسسسسسسسسسسس  

دکی جونم دوسسسسسسسسسسسسسست دارم چشم سعی میکنم ازین به بعد زود زود پست بدمممم .  

بوسسسسسسسسسسسسسسس