بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

برای سمی و فافا

سلام به بر و بچ گل

به قول فافا جون اول چند تا فحش بدم گلوم باز شه . آخه فافای پ... من کی تو پر تو زدم!!! تو نصف شب زنگ بزن من فحشای بدتر ازین به تو میدم خوبت شد؟ سمی جون حق داره بهت میگه خ... من میگم 21 ام میرم مشهد تو میگی واسه من دعا کردی؟ این قضیه سر انداختن دیگه چیه از این کارای بی ناموسیه؟

حالا یه کم قربون صدقت برم که دلم واست خیلی تنگ شده! قررررررررررربونت برم من که دپرس شدی! هفته دیگه خودم یه قرار هماهنگ میکنم از دپرسی درت میاریم جیگر. فعلا تو برو واسه خودت یه اسپند دود کن با این پستای تاپی که میذاری.

وای سمی رو بگو میخاد بره بلاد چین. اول که فافا گفت ناراحت شده فک کردم واسه همیشه میخای بری اما وقتی گفتی ماموریت، حال کردم! ماشااله پله های ترقی رو داری 4 تا 4 تا میری بالا اییییییییییییول لابد داری میری دوره ای چیزی بگذرونی، آره؟ ببین سمی قدر خودتو نمیدونی الان اگه شوور داشتی مگه میتونسی 2 ماه پاشی بری خارجه. میگم مردای چینی ام خوبنا کیسی بود رد نکن! فک کن سمی با یه مهندس چینی برگرده بیاد فک کنننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!! از آشپزی کردنم راحتی هر شب چند تا سوسگ میگیری سرخ میکنی میذاری جلو شوورت!

به امید دیدار