بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

وااااااااااااااااییییییییییییییی

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییی 

وای بچه ها ترکیدم پستاتونو خوندم. اولش بگم خیلی بی ش... . اسم من بد در رفته ماشالا همتون راه افتاتید و دست منو از پشت بستید. دیگه ر به ر پ و ج حواله هم میکنید. گفته باشم این الفاظ رکیک در انحصار منه. برید واسه خودتون کلمات رکیک بیارید. مثل انواع ک...  اگرم خواستید از پ و ج استفاده کنید لااقل یه رخصت بگیرید 

واسه فافاجون: الاهی قربونت برم عزیییییییییییزمیییییییی. پستت خیلی باحال بود. ولی تو مگه کار و زندگی نداری که تا نصفه شب بیداری؟ ای ج تا اون موقع چه غلطی میفرمایید؟ با کی هستی حالا؟ چه شکلی هست ؟ آدم حسابیه؟ پ اون شب دیدم میخواستی جواب چتمو بدیدی طولش میدادی. معلوم بود با چچچچچچچچچچچچچچند نفرات دیگری هم داری میزری. کی بودن ایشون؟ شغل؟ پیشه؟ قصد از ورود به همایونی؟ سریع بگو والا جیغ میزنم . در مورد قرارمون هم که مهمونی سر جاشه دیگه. فقط باید ببینیم سمی اون موقع هست!

با سمی جون: بابا جیگر. به امید خدا رفتی یه سری به جومونگ و امپراطورا بزن . سمی این جومونگم بد نیستا برو تو کارش. البته اون کره بود ولی فرقی نداره همشون شبیه همن. به نیت جومونگ برو حالا یکمی فرق داشت اشکال نداره. فافا راس میگه از غذا پختن هم خلاص میشی. ببینم چیکار میکنی. تنها برنمیگردی. یه چنگ چو چینگی" چینگ چا مونگی چیزی با خودت بیار. راستی سوغاتی یادت نره. از اون چیگ مینگا دو تا اضافه بیار واسه فافا و دکی جون( فافا و دکی حق کمیسیون ما یادتون نره)  

راستی تو 2تیر هستی؟

با دکی جون:عزیزم من هر کاری از دستم برمییومد کردم و به سمی واست سفارش دادم. حالا از این به بعد با سمیه. دکی جون خیلی باحالی. قرار هم الان تقویمو نیگا میکنم میگم. بذار زرامو بنویسم 

با آریشوی عزیزم: آریشو  خداییش خدا مارو میشناخت پسرمون نکرد والا من الان داشتم ترتیب 7تارو همزمان میدادم. تو رو هم باید میومدیم با فضاحت تمام از سوئد جمع میکردیم که آبروی هر چی ایرانی غیرت منده بردی 

جیگر خوشحالم که اوضات خوبه. به ام خیلی سلام برسون و از این مرحله عشقولانه خوب استفاده کنید. دیگه تکرار نمیشه ها 

با مرام جون: مرام به جان خودم حامله ایییییی. اره؟ راستشو بگو. پسر زایی یا دختر زا؟ پسر بزاییا. پسر پسر قند عسل. که بشه داماد من. البته آیا بدم آیا ندم. 

با عیال جون: عزیزم زیارت قبول باشه. ایشالا سفر مکه. ایشالا نی نی بیاریییییییییییییی چیه خوب؟ خیییییلیییییی هم خوبه. دیگه وقتشه. به من کاری نداشته باش. 

پ.ن: فافا منظورت از سر انداختن چیه پ؟ تند و واضح بگو. بعدشم مگه تو خودت خوار مادر نداری که به ناموس مردم کار داری؟