بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

از دست شماها

 
سلام نازنینا  

از دست شماهااینجا شده زمین فوتبال!!!!!!!!البته توپ فوتبالش حرفهای ( پ.ج....)ایناست 

خوب از معلم بازی که بگذریم

اول از همه به عیال جون می گم زیارتت قبول

دوم اینکه آدم وقتی پستای این فافاجونو جیگی جونو می خونه از پستای 2خطی خودش خجالت می کشه 

سوم اینکه فافاجون ما نگفتیم 3شب تل بزن گفتیم این نوشته ها خیلی خوبه اما خوبه گه گداری هم بهم تل بزنیم یعنی اگه نصف شب بود بیا اینجا اما یروزایی تلم بد نیست 

آریشوجونم هنوز منو نشناختی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه گلم من انقد تورو قبول دارم  و  می شناسمت که اگه یه همچین چیزی رو با چشمم هم ببینم در مورد تو می گم اشتباه کردم چه برسه که فقط حرفش باشه 

سمی جونم میبینم که خدا روشکر سرحال شدی ایشالاه که هر چه زودتر به مراد دلت برسی 

جاتون خالی این چندروزه همش هیئت و روضه بودم شنبه هم برا زیارتو نماز ظهر رفتیم حرم شاه عبدالعظیم .برا همتون خیلی دعا کردم اما با اجازه ی بقیه برا سمی وفافاودکی جون بیشتر دعا کردم برا دکی وفافاجون اینکه زودتر یه شوهر خوب کنند برا سمی جونم اینکه هرچی فکرشو مشغول کرده زودتر ختم بخیرشهو این خوشگله مثل قبل با شیطنتاش مارو بوجد بیاره بعد امروز که اومدم اینجا و پستا رو خوندم  فهمیدم دنبال کارای ماموریت خارجهو  طی کردنه پله های ترقیش بوده خلاصه ایشالاه بسلامتی باشه عزیزم 

جیگی جونم خیالت راحت من تا توسط تو یکی خاله نشم  دیگه خیال مامان شدن ندارم خوشگله 

مریضیمم برا ماجرای داداشم  بید حالا دیدمتون براتون می تعریفم انقد بدونید که داداشم انقد کوتاه نیومد تا مامانم کوتاه اومدو الان خداروشکر راضی شد ایشالاه تو این هفته بله برونه 

این بود اندر حکایات ما 

بوس بوس هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا