بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

توروخدا بریم بیرون!!!!!!!!!

سلام بچه ها جون  

مرام جون قبول باشه عزاداریات، مرسی جیگرم که برامون دعا کردی قربونت برم من. به سلامتی و مبارکی باشه ایشااله بله برون داداشت، با خواهرشوهرخواهرت دیگه؟ هر کی هست ایشااله خوشبخت بشن. ایشاله عروسی دوستای خودت 

عیال جونم دیگه باید رسیده باشه! زیارتت قبول جیگر دعا کردی واسه من؟ راستشو بگو واسه کی بیشتر دعا کردی حتما واسه سمی جونت از بس که نال زد که گرفتارمو و فکرم مشغوله!  

بچه ها بجنبید دیگه این هفته که من میرم مشهد، هفته دیگه بریم بیرون، یا اگه جیگی موافقه پنج شنبه هفته دیگه فک کنم 29 ام میشه بریم خونه جیگی جون، هفته بعدش جیگی میره مشهد بعدشم سمی میره چین،بعد عیال میره کانادا، بعد لابد فافا میره مالزی، بعد مرام عروسی خالش میشه بعد نامزدی داداشش میشه بعد دوباره من میرم ......