بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ببخشید دیر شد دوست جونای خوشگلم

سلام به همه دوستای گل و مهربون و عشقولی خودم

دوست جونا من شرمندم فرصت نکرده بودم بیام جوابتونو بدم. این هفته خیلییییییییییییییییییییییییییی سرم شلوغ بود. الانم فقط مختصر واستون مینویسم تا اگه شد سر فرصت جوابتونو بدم.

اول بگم از همتون واسه زیارت قبولیتون یک دنیا ممنون.

جای همتون خالی، عالی بود. خیلی بهم چسبید. واسه همتونم دعا کردم(البته اگه لایق باشم و خدا قبول کنه) و هر بار رفتم حرم از طرف همتون دو رکعت نماز زیارت خوندم. واسه سمی جون که اساسی دعا کردم. مبارکه عزیزم میبینم که داری پله های ترقی را ان تا ان تا طی میکنی جیگرم! به قول آریشو جونم ماشاالاه و ولا حول و قوت الا .... ولی شیطون من فکر کرم خبر عروسی چیزیه اما بهر حال مبارکه این کارم ان شالاه خیره و عالی پیش میره.

مرام جونم نبینم مریض باشیا جیگرم. قربونت برم خداروشکر که بهتری. دلم واسه اون عروسک کوچولوت یه ریزه شده. بوسسسسسسسسسسسس واسه خودتو دخملت. راستی کار خیرتونم مبارک. ان شالاه که خیره.

جیگی جونم منم با 29 ام موافقم اما با نظر خانوم دکتر موافقم لازم نیست واسه نهار خودتو به زحمت بندازی گلم ما بعد نهار میایم واسه چشم روشنی خونت عزیز دلم(ببخشید دیرم شده). تازه من جمعه 30ام مهونم دارم باید زودی بیام خونه کارامو ردیف کنم. بوسسسسسسسسسسسسسس

سمی جون عاشقتم قربون اون دلت برم که انقد هوس دوستاتو کرده

آریشو جونم هم 3 شنبه هم خونه نعیمه واقعا جات خالیه، دلم واست یه ذره شده.

خانوم دکتر جونم قربونت برم با این پستای باهال و بامزت. فوق العاده ای جیگر

فافاااااااااااااااااااااااا جون، مدیریت وبلاگ، اقتدار، مهربون، مرامممممممممممممممم، .... عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

کلا عاشقتوونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

واسه 3شنبه لحظه شماری میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم