بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

مرام جون به ما گیر دادیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام خوشگلای من. خوبید همگی؟

* باشه فافا جون هرچی تو بگی بالاخره مدیریت وبلاگی دیگه. سعیمو میکنم.

* ولی محض اطلاع مرام جون بگم من به تنها چیزی که حواسم نیست و دقت نمیکنم رنکینگمه!!!!! حالا اصلا مگه این رنکینگ چیز مهمیه که بخایم بالا ببریمش؟؟؟؟؟پس بیخودی به من گیر نده! بعدم اگه دقت کنی همه مخصوصا آریشو و جیگی جون تو یه روز چند تا چند تا پست میذارن! پس بازم بیخود به من گیر نده و نگو این روش عیال جونه! من اگرم چند تا چند تا میذارم چون یهو بعد چند وقت میام دوست دارم زودتر بیام بنویسم بعد یه چیز دیگه یادم میاد یا یه پستیو با دقت تر میخونم میام یه چیز اضافه میکنم وگرنه رنکینگ کیلو چنده بابااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم چیزای خیلی مهمتری هست که باید رنکینگمو توش بالا ببرم جیگر. اصفهان خوش بگذره خوشگل خانوم. ان شالاه جشن عبادت دخمل خوشگل خودت بیایم.

** آریشو جونم خواهشا یه خبر از خودت بده!!!!!! از ۱۶ ام خبری ازت نیست. دلمون واست تنگ شده! سرت شلوغ شده جیگر؟؟؟؟؟؟ منتظرتیمااااااااااااااااااااااا.

دوستون دارم. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس