بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ببین یه ده روز نبودم ها!

سلااااااااااااام بر عزیزان دل!

امیدوارم که همگی خوب خوب باشید.

من این چند روزه سرم با پروژه خیلی شلوغ بود و همش فکرم درگیر بود. برا همین بود که نتونستم بیام بنویسم! خلاصه شرمنده! ولی خداااااااااااااااییش اصلآ هیچ جوره فکر نمی کردم وقتی بعد ده روز بیام مجبور شم 5 صفحه برگردم عقب تا آخرین پستم رو پیدا کنم! آخه من الان این همه پست رو با این خستگی چه جوری بخونم خدااااااااااااااااااا؟ نه به اینکه یه وقت هایی نمی آن بنویسن! نه به اینکه یکهو اینجا رو بمبارون می کنن :دی

حالا اگه فافا جون دوباره ازم ایراد نمی گیره عجالتآ تا خوابم نبرده این پست رو می ذارم تا بعد سر فرصت کم کم جواب بدم.

قربون همگی.

می بوسمتون :*

پ.ن: الهی قربونتون برم که می آید و اینجا مرتب می نویسید. دوستون دارم خیلی زیاد :*