بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

سلام علیک با همگی

فافا جونم، پیرو پست مورخ 16 اردیبهشتت بگم که قربون اون جوونه هامون و قطره های اشکت برم من الهی. راستی بابت تبریکت هم ممنون فدات بشم! تمامی 35 عدد پست من تقدیم به تو باد! البته اگرچه که کیفیت مهمه و نه کمیت! و من حتی اگه 350 تا پست هم داشتم به پای 36 پست شما نمی رسید ای مولای ما! ای صاحب وبلاگ ما! ای جبروت! ای من قربون این قوانین جدیدت برم! ای مدیر ما! ای مدبر ما! ای با کفایت ما و الی آخر ...

سمی جونم چون هنوز تا آخر نخوندم نمی دونم سفرت قطعی شده یا نه! ولی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم. خییییییییییییییییییییییلی دمت گرم و کلی تبریک می گم. کارت درسته! مایه افتخار مایی. ایشالله به سلامتی بری :)

مرام جون! شرمنده کردی منو! تو لطف داری عزیزم :* مرام جووووووووووووووون! عزیزم بله برون برادرت با تاخیر مبارک باشه حسابی. ایشالله که همیشه خوش بخت باشن :) عزیزم ایشالله سفر اصفهان هم بهت خیلی خیلی خوش بگذره. دختر گل خانومت رو هم از طرف من ببوس :*

دکی جون! فدات بشم! فکر کن چی میییییییییییشه اگه ایشالله یه سفر همگی با هم بریم! یعنی آآآآآآآآآآآآآآآخرش می شه ها!  دکی جون! منظورت از ف.م همون پسر ریزه سبزه هست؟ که با هوش بود و تو تحصن هم خیلی فعال بود؟ عزیزم راستی خبرهای خیلی خوب و داغی دادی. دستت درد نکنه. دمت گرم :* راستی احتمالآ یونی برا این رفته زیر نظر و.ع که و.ن کلآ فاتحمه الصلوات! یعنی به عبارتی مجبور بودن! می فهمی؟ مجبور بودن! نه که به خاطر زحمات ما بوده باشه! وگرنه اونا که ما رو به گ..ز..ن هم حساب نمی کردن! شرمنده البته! دور از جون شما!

جیگی جونم! الهی من فدات بشم! به خدا اگه بدونی منم چه قدر دلم می خواست الان بغلت کنم! ای خوشگل! ای داف رسمی شوهردار! ای قرتی! ای مانکن! ای جیگی! :* وای خدا! مردم از خنده! از دست تو جیگی با این پست "رنکینگت"! عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود :)) راستی من فهمیدم منظورت از س پ ک کی بود! همون که عاشق سمی بود :دی کجا دیدیش؟ چه غلطی می کرد؟ خاک تو سرش :دی همین جوری! خواستم یه فحشی داده باشم :دی 

راستی جیگی جون جریان این رستوران ج... خونه چیه؟ پاتق جدید شده تو تهران؟ کجاست؟

عیال جون مهربونم ببخشید که نگران شده بودی جیگر. واقعآ سرم شلوغ بود. واقعآ که عیال با وفای مهربون عشقولی خودمی. راستی جریان عکس های م.ا چیه؟


در پایان از همتون که انقدر مهربونید و به فکرم بودید بسی سپاسگزارم :*


پ.ن: مدیریت محترم وبلاگ! خودتان قضاوت بفرمایید! آخه من اگه الان بقیه زِر هام در مورد اینکه این مدت چه کردم رو همین جا بزنم، خیلی شَلَم شوروار نمی شه؟ پس با اجازت یه پست جدید می ذارم :دی