بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

گزارش این چند روز

خُب! همونطور که عرض کردم به خدمتتون منم این چند روز سرم با تز خیلی شلوغ بود! دیروز دِد لاین تحویل یکی از بخش های پروژم بود و همش با استادام جلسه داشتم. دوشنبه عصر هم چون استادم توی دانشگاه برام جلسه گذاشته بود رفتم شهر قبلیم و ام رو هم دیدم و بعدش هم دوباره برگشتم همین جا.

تازگی یه دختر آلمانی و یه دختر سوئدی هم اومدن تو بخشمون. که این خیلی خوب شده. چون تا قبلش فقط من یه دونه دختر بودم و تنها بودم. بعض شما نباشه خیلی دخترهای خوبی هستن. یه پسر چینی هم جدیدآ اومده که گولۀ نمکه واقعآ! انقدر بامزه و خوش خندست که حد نداره ماشالله! قابل توجه سمی :دی

یک عالمه هم پسر ایتالیایی هست که آخر بچه پُرروی بی ادبن! همش به شوخی به همدیگه یا به زمین و زمان به ایتالیایی فحش می دن! ولی من می فهمم بعضی هاشو :دی خیلی هم هیز و پدرسوختن! آلمانی ها و سوئدی ها و بلژیکی ها ولی با شخصیت تن! 

و در انتها پیرو فرمایش فافا جون مبنی بر استعمال حداقل دو عدد فحش آب دار در هر پست: آریشوی ک...ن گنده! حیا کن! حیا کن! شکلات رو رها کن! رها کن!