بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

بچه ها جون

هفت دوست دوست داشتنی می خواهند یادگاری هایشان را برای همیشه ثبت کنند

ایول دکی جون

سلاممممممممممممممممممممممممممم

سلام مخصوص به دکی جون با مرام و با معرفت و با حال و .... من واقعا به تو افتخار میکنم که انقد با مرامی و به حمایت از مدیریت محبوب وبلاگمون(فافا جون عشقولی خودم) اون حرکت نمادین رو انجام دادی. واقعا بهت می افتخارم منم اگر رفتم عضو شدم چون کار جیگی جونم هم خیلی باحال و با مزه بود خواستیم بخندیم وگرنه ما هم عشق فافا جونمونیم ولی خداییش کار تو هم جوانمردانه بود و ترکوندییییییییییییییییییییییی

راستی مبارکههههههههههههههههههههههههههههه به سلامتی من مطوئنم از پسش بر میای عزیزم موفق باشی.

جیگیییییییییییییییی جونم. آخه چرا حواستو جمع نمیکینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شالاه که خوب شده باشی عزیزم. زیارتت پیشاپیش قبل خوش بگذره عزیز دلم التماس دعااااااااااااااااااااااا

فافا جونم آریشو جونم سمی جونم کجاید پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟